Gå til innhold

god jul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg vil bare få ønske alle sammen en riktig god jul og et godt nyttår..! håper dere får en fin kveld i kveld.. :-)

Skrevet

God jul til deg også - og til alle andre her inne!

Vondt i ryggen, hoste, barnåler i tøflene (!), plaster på fingeren, ufattelig trøtt i beina - yess! det er julaftens formiddag!

Men hos oss er det feil vær. Lav sol inn over julepynt som ser litt slitt og merkverdig ut i den belysningen. Men bare vent til mørket senker seg, da blir det så pent, så.

God jul til alle her! Til de som gleder seg, og til de som gruer seg. Til de som legger seg skuffet i kveld, og de som legger seg glade - og de som legger seg lettet over at det er over.

Jeg har vært i alle stadier opp gjennom årene. I dag venter jeg meg en veldig fredelig dag, og det tror jeg at jeg får.

Ses imorra!

Skrevet

Vondt i ryggen, hoste, barnåler i tøflene (!), plaster på fingeren, ufattelig trøtt i beina - yess! det er julaftens formiddag!

Men hos oss er det feil vær. Lav sol inn over julepynt som ser litt slitt og merkverdig ut i den belysningen. Men bare vent til mørket senker seg, da blir det så pent, så.

God jul til alle her! Til de som gleder seg, og til de som gruer seg. Til de som legger seg skuffet i kveld, og de som legger seg glade - og de som legger seg lettet over at det er over.

Jeg har vært i alle stadier opp gjennom årene. I dag venter jeg meg en veldig fredelig dag, og det tror jeg at jeg får.

Ses imorra!

Sender deg de beste ønsker, da - og så får vi håpe at det går som du ønsker deg i år!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...