Gå til innhold

dårlig samvittighet..

Gjest hva hadde dere gjort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en lillesøster 11 timer unna der jeg bor. så henne bare noen timer i sommer, fordi hun var bortreist når jeg var der borte som hun bor. nå er det jul og ferie. jeg har ikke pleid å reise dit i julen, men siden jeg ikke så henne noe særlig i sommer har jeg lyst til å reise dit. men jeg har en kjæreste som jobber mesteparten av julen,unntatt et par-tre dager. det er jo litt dårlig gjort av meg hvis jeg reiser til søsteren min og er borte til over nyttår? (være borte 4-fem dager).. har dårlig samvittighet ovenfor begge.... dette blir vondt samme hva jeg bestemmer meg for. så da kan valget bli litt lettere hvis jeg får deres mening om hva jeg bør gjøre. på forhånd takk! og god jul :)

Skrevet

Julens evige kvaler.

Besøk søster du. Det er nå engang slik at man ikke kan justere seg for mye etter kjærestens jobbtid.

Skrevet

Snakk med kjæresten din om det. Ta han med på valget. Det kan jo hende han også synes du bør reise og da slipper du å ha dårlig samvittighet for at han blir alene.

Gjest juleengel
Skrevet

Prioritert søster'n. Det er gunstig både for familieforholdet, og faktisk også for kjærste-forholdet (i de fleste tilfeller)!

:)

god tur!

Skrevet

kan ikke lillesøster komme til dere istedenfor, så kan dere feire sammen

Skrevet

Det er kanskje like lenge til neste gang du ser lillesøsteren din. Kjæresten din ser du like over nytt år.

Det er viktig og ta vare på familien/søsteren din.

En vakker dag ønsker du mer kontakt med søsteren din, men da kan det være forsent. Hun kan velge bort deg som du har lyst til å gjøre med henne nå.

Skrevet

Julens evige kvaler.

Besøk søster du. Det er nå engang slik at man ikke kan justere seg for mye etter kjærestens jobbtid.

tusen hjertlig takk for alle svar!! han blir ikke alene, på nyttårsaften hvertfall. vi er bedt bort på fest til noen venner av han.. derfor burde jeg sikkert være her. tenkt å spør han i dag hva han syns om at jeg reiser til søsteren min..

ha en fortsatt kjempefin jul alle sammen! :) klem..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...