Gå til innhold

Depresjon - tidsperspektiv


Gjest ruffen1

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring m hvor lang tid en depresjon tar før den går over av seg selv?

Mener selv jeg har en lett typ dep. da jeg har hatt en moderat, for mange år siden.. den artet seg på

en helt annen måte. Jeg er helt klart dep. da jeg har helt klassiske dep. symptomer = angst/dep

om morgenen,nedsatt, eller liten lyst til å gjøre noe, liten energi osv..

Det virker som dagene har en relativt fast gange.. det letter alltid utover

dagen, for så å bli bedre til kvelden. Jeg er flink til å ringe og besøke

venner, de stiller veldig opp for meg, i denne situasjonen..har altså ett

veldig godt nettverk m mye forståelse rund psykiske ting.Jeg har fått foreskrevet cipralex, men

er veldig innst. på å klare dette

uten medisiner! Jeg føler at det å prate m venner osv letter veldig på både angsten og

depresjonen..har skjønt at mange isolerer seg når de er deprimerte, det gjør altså

ikke jeg, snarere tvert imot..opplever at jeg blir mere dep. hvis jeg sitter

for meg selv. Jeg er også int å vite om noen har erfaringer m alternativ behand. feks

naturmedisin, healing,Akupunktur, lysterapi osv..

Ruffen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...