Gå til innhold

God jul :-)


Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God jul til deg også, mannen! Og ta deg endelig fri fra psykehuset i jula!!!Man kan faktisk bli gaaaaaaaaaal av å arbeide for mye.Men det trenger jeg vel ikke å si til deg!?!

Gode juleønsker fra en ganske frisk( i hvert fall akkurat nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk det samme til deg =)

Takk det samme NHD, du må hygge deg og slappe av i jula.

Takk så mye for et fint forum som jeg ble "kjent med" på sensommeren og har hatt veldig mye glede av, takk for svarene du har gitt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Windsong

Takk det samme NHD, du må hygge deg og slappe av i jula.

Takk så mye for et fint forum som jeg ble "kjent med" på sensommeren og har hatt veldig mye glede av, takk for svarene du har gitt meg.

Vet at jula er en tøff tid for mange, men jeg håper den blir så overkommelig som mulig for alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig God Jul og Godt nyttår til deg også!

Tusen tusen hjertelig takk for svar du har gitt meg. Jeg er så utrolig takknemmelig for det. Det er helt fantastisk den jobben du gjør nhd.

Takk!!!!!:)

Klem fra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...