Hvorfor?Teit å bli trist når man har det bra!
-
Vi foreslår også
Siste tråder i samme kategori
-
- 12 svar
- 100 visninger
-
- 1 svar
- 55 visninger
-
Blir man litt bortskjemt når man går i behandling til psykiater/psykolog versus til samtale i kommunen?
AnonymBruker,
- 12 svar
- 183 visninger
-
- 32 svar
- 464 visninger
-
- 9 svar
- 165 visninger
-




Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.