Gå til innhold

Hva er dette? (julegave)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en julegave jeg ikke skjønner helt... En eske med fire, små lys med rund fasong. Lysene lukter godt. Så langt er alt vel, men hva med det andre i esken? Fire trekuler (ca. 3 cm i diameter). Ingen hull i kulene. I tillegg en liten tresak i "båtform" med et lite hull på den ene kortsiden. I esken er det også mange, trepinner. En trepinne kan settes i hullet i "båten" (står da på skeiva). Prøvde å tenne på pinnen og det luktet en slags røkelse? Men hva skal kulene brukes til og er pinnenen røkelse? Noen som aner hva jeg mener eller...?

Forresten: God Jul :o)

Skrevet

Pinnen og båten er incense stick/røkelse og holder til denne. Kulene vet jeg ikke.

Skrevet

Hei togli,

Jeg aner ikke hva det er du beskriver, men jeg tror jeg ville rådført meg FØR jeg hadde satt fyr på flere av bestanddelene av presangen! ;-)

Med vennlig hilsen, og god jul!

Skrevet

Pinnen og båten er incense stick/røkelse og holder til denne. Kulene vet jeg ikke.

Okei, da tok jeg ikke helt feil iallefall..Men lurer så innmari på de kulene da....Håper noen kan stille nysgjerrigheten min!

Skrevet

Hei togli,

Jeg aner ikke hva det er du beskriver, men jeg tror jeg ville rådført meg FØR jeg hadde satt fyr på flere av bestanddelene av presangen! ;-)

Med vennlig hilsen, og god jul!

Hehe, ringte giveren istad og hun hadde ikke peiling selv. Kommentaren fra henne var at jeg kunne jo prøve å tenne på kulene og se hva som skjedde ;o)

Skrevet

Okei, da tok jeg ikke helt feil iallefall..Men lurer så innmari på de kulene da....Håper noen kan stille nysgjerrigheten min!

Sannelig om jeg vet... Men passer de i størrelsen så de kan ligge på "båten"?

Skrevet

Sannelig om jeg vet... Men passer de i størrelsen så de kan ligge på "båten"?

Tja, prøvde å legge kulene i "båten", men skjønte liksom ikke hvorfor de skulle ligge der...

Skrevet

Hehe, ringte giveren istad og hun hadde ikke peiling selv. Kommentaren fra henne var at jeg kunne jo prøve å tenne på kulene og se hva som skjedde ;o)

Merkeleg å gi bort gåver ein ikkje aner kva er eller korleis ein skal bruke, da...

Har ho gitt bort ei gåve ho hadde fått sjølv eingong og ikkje skjønt bæra av, eller ;-p

Gjest rutangis netu
Skrevet

Tja, prøvde å legge kulene i "båten", men skjønte liksom ikke hvorfor de skulle ligge der...

Lukter det av kulene også? Kan jo være beregnet til å skape godlukt i skuffer og skap. Røkelseslukt i undertøyet! hehe...

For det er vel ikke møllkuler heller? ;-)

Skrevet

Siden båten blir skjev, kanskje kulene er der for å rette opp bare...

Fikk veldig lyst til å se bilde av denne rare gaven da. ;)

Skrevet

Er det noe slags fabrikantmerke? Høres ut som type 'alternativ' nips?

Skrevet

Heia.

Ser ut som om det er en slags alternativ pakke du har fått. Duftlys som sikkert har sin bestemte virkning. Røkelse og røkelseholder. (Pinnene og båten) Hva om kulene er beregnet på på sitte med i hendene. To i hver hånd, hvor du skal rotere dem. Først den ene veien, så den andre veien....

Skrevet

Er det noe slags fabrikantmerke? Høres ut som type 'alternativ' nips?

Står bare french vanilla på esken og det lukter vanilje av lys og røkelse.

Skrevet

Siden båten blir skjev, kanskje kulene er der for å rette opp bare...

Fikk veldig lyst til å se bilde av denne rare gaven da. ;)

Har prøvd diverse varianter med oppretting av "båten", men det funker bare ikke... *grubler videre*

Skrevet

Merkeleg å gi bort gåver ein ikkje aner kva er eller korleis ein skal bruke, da...

Har ho gitt bort ei gåve ho hadde fått sjølv eingong og ikkje skjønt bæra av, eller ;-p

Fikk mange andre fine gaver fra denne giveren også da, og denne siste her var jo innmari spennende ;o)

Skrevet

Heia.

Ser ut som om det er en slags alternativ pakke du har fått. Duftlys som sikkert har sin bestemte virkning. Røkelse og røkelseholder. (Pinnene og båten) Hva om kulene er beregnet på på sitte med i hendene. To i hver hånd, hvor du skal rotere dem. Først den ene veien, så den andre veien....

Hmm, høres ikke usannsynlig ut det. De passer fint inni hånden min, så spørs om du har rett :o)

Skrevet

Lukter det av kulene også? Kan jo være beregnet til å skape godlukt i skuffer og skap. Røkelseslukt i undertøyet! hehe...

For det er vel ikke møllkuler heller? ;-)

Hehe, møllkuler er det nok ikke - men lukter litt av dem, så jeg får vel prøve å legge dem innimellom undertøyet mitt ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...