Gå til innhold

snart nyttårsaften.....


Gjest uff1

Anbefalte innlegg

jeg hater nyttårsaften! jeg har aldri noen fest eller noen venner å dra til, så jeg går bare rundt og gruer meg til nyttårsaften, og må finne på noen løgner til kolleger og venner og familien om hva jeg gjorde. har så lyst til å bare gjemme meg bort et sted der ingen vinner meg og bare vente på at natten er over.... hos foreldrene mine kan jeg ikke være, for de skal ikke få vite hvor lite venner jeg faktisk har, på hybelen kan jeg heller ikke være for der skal noen andre ha fest. æsj, for no dritt!!! så nå vet dere det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er et hybelhus, kan du kanskje henge deg på festen der?Hvis du tør å spørre?Det kan jo forresten være tøft nok å tørre og spørre....

Ønsker deg uansett ett godt nyttår!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si at jeg kjenner meg veldig godt igjen. Det var en periode hvor jeg nesten ikke hadde venner og hvor nyttårsaften og 17mai var grusomme.

Kanskje du kan jobbe frivillig et sted? Mange trenger folk som er frivilig? Da kan man iallefall si at man har jobbet på nyttårsaften.

Ellers så kan du jo få influensa eller magevirus, som herjer nå.

men jeg føler med deg. Og jeg tror med hånden på hjertet at det ikke alltid kommer til å være slik for deg.

og det er flere som er ensomme den kvelden. Bare ta en tur på chatten og se.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råder deg til å ta frivillighetsarbeid. Det er veldig givende, du føler virkelig å gjøre en god gjerning. Det føles godt for deg selv.

Det er mange steder som trenger dette og er gjerne steder hvor omsorgen merkes fra du kommer innenfor døra.

Lykke til, prøv å gjøre noe positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du?

bor i oslo.... hvordan det? er sikkert noe sånt frivillighetsgreier her ja, men jeg vet ikke jeg.... jeg kan jo ha flaks igjen og bli ringt opp av noen venner dagen før nyttråsaften og bli invitert til dem igjen da, som jeg ble sist. men det spørs vel om de skal feire sammen nå også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...