Gjest kålrabistappe Skrevet 24. desember 2004 Skrevet 24. desember 2004 Noen som kan hjelpe meg med oppskrift på verdens beste kålrabi stappe? På forhånd takk for svar! 0 Siter
Nestor sin mamma Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Vet du,kålrabistappen fra Toro er faktisk kjempegod!(Sagt av en som aldri har smakt hjemmelaget kålrabistappe..c",). Du kan kanskje kjøpe en pose el. fem... Kos deg videre i romjulen! Mvh 0 Siter
tiliti Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Jeg bruker kun kålrabistappe til pinnekjøtt, hehe. Slik gjør jeg det: Koker 1 kålrabi, 2 poteter og 1 gulerot i biter, med litt salt. Moser og tilsetter ørlite muskat og pepper. Sper med litt av kokevannet til grønnsakene og pinnekjøttet.Blander i en ferdiglaget pose toro-kålrabistappe. Har i en GOD klatt smør, og smaker eventuelt til med salt, dersom det trengs noe mer. *sikle* 0 Siter
Gjest litt lat, men ok... Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Vet du,kålrabistappen fra Toro er faktisk kjempegod!(Sagt av en som aldri har smakt hjemmelaget kålrabistappe..c",). Du kan kanskje kjøpe en pose el. fem... Kos deg videre i romjulen! Mvh Eller gjør som meg. Bland en pose potetmos, en pose kålrabistappe, og ha i en kokt kålrot i biter som er kokt i kraften fra pinnekjøttet. Bedre kn det ikke bli !!! (Du bruker selvfølgelig litt av kraften å spe i posene også.) GOD JUL 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Stapper og moser (en gulerot sammen med). Ha i en god smørklatt. Strø litt mel over, salt og pepper, rør godt når du tømmer i fløten. 0 Siter
Gjest Femur Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Den aller, aller beste er denne. Ingen andre kan måle seg, og jeg har smakt mange varianter. Kok opp rabbe til den er myk. Så møser du den. Tilsett hvit saus som du har laget ved siden av til passe tykkelse. Smak til med peper og salt. Ha i ribbefett/pinnekjøtt fett til slutt. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Vet du,kålrabistappen fra Toro er faktisk kjempegod!(Sagt av en som aldri har smakt hjemmelaget kålrabistappe..c",). Du kan kanskje kjøpe en pose el. fem... Kos deg videre i romjulen! Mvh Pose-kålrabistappen til Toro er FORFERDELIG!!! Den er jo så og si ferdig fordøyet for deg!!! Ser ut som en sur, gammel og illeluktende grøt av noe slag! Nei, hjemmelaget er best! Ville satset på oppskriften til Femur, jeg!!!! 0 Siter
noami Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Ta litt sukker i, 2 ss eller noe, gir stappen en rundere smak. Ellers er det flere forskjellige varianter, her tar vi fløte og godt med smør, smelter/varmer det opp og rører i etter å ha most stappen. En-to gulrøtter og poteter har vi i og. Krydrer med salt og pepper ellers. 0 Siter
Gregga Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Ja denne er veldig god: Kålrot, 2 poterer, 1 gulrot kuttes i biter, kokes i lettsaltet vann. Ha malt muskat i vannet mens grønnsakene kokes. Moses (jeg bruker stavmixer) og spes med melk og litt fløte og en god kladd smør. (Steikesmør, som jeg kaller det) Smakes til med pepper og event. mer salt og malt muskat. Mmm, den er supergod! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.