Gå til innhold

En god jul???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ble deres julefeiring?

Min var perfekt! Mye god mat, godt selskap og fine pakker!!!!

Men nå må jeg ærlig innrømme at jeg er glad for at julen er over.....nesten da!!!

Ser frem til et nytt år. Starte på blanke ark, nye muligheter og sjanser!!!

Skrevet

Kjempefin jul så langt.

Nydelig mat,glade og fornøyde barn, verdens snilleste mann som ga mange gode og artige gaver, fint julepynta hus. Og i dag koser vi oss med gavene og hverandre, gutta bygger lego og koser seg.

Ja, dette blir nok en fortsatt god jul her i huset.

Litt kjekt at det kom bittelitt hvitt her på Jæren også!

Fortsatt god jul til dere alle her inne.

Skrevet

Kjempefin jul så langt.

Nydelig mat,glade og fornøyde barn, verdens snilleste mann som ga mange gode og artige gaver, fint julepynta hus. Og i dag koser vi oss med gavene og hverandre, gutta bygger lego og koser seg.

Ja, dette blir nok en fortsatt god jul her i huset.

Litt kjekt at det kom bittelitt hvitt her på Jæren også!

Fortsatt god jul til dere alle her inne.

Jeg er også fra Jæren, bryne nærmer sagt. Hvor lenge tror du snøen ligger da?? Til kvelden?? Neppe!!!! Hehehehe....

Gjest Windsong
Skrevet

Jeg er også fra Jæren, bryne nærmer sagt. Hvor lenge tror du snøen ligger da?? Til kvelden?? Neppe!!!! Hehehehe....

Julaften var overkommelig den. Synes nok det blir litt mye press på at man på død og liv skal være ûberhappy og kjempesosial, men maten (pinnekjøtt) og gaveutbyttet var kjempebra i år :)

Skrevet

Julaften var overkommelig den. Synes nok det blir litt mye press på at man på død og liv skal være ûberhappy og kjempesosial, men maten (pinnekjøtt) og gaveutbyttet var kjempebra i år :)

Hei Windsong!

Så lenge siden!

Så godt å høre at du har hatt en fin jul. Det gleder meg! Håper alt er vel med deg.

Alt godt,

Skrevet

Snø og snø....

Det er i alle fall litt hvitt på terrassen vår, her på Klepp....

Men i morgen forsvinner vel siste rest....

Skrevet

aahh...pinnekjoett.........!

*sikle*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...