Gå til innhold

ang frysing

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Kan riskrem fryses?

2. Kan stekt kalkun fryses?

3. Kan brownies/sjokoladekjeks fryses?

Skrevet

1. Hvis ikke riskremen har vært fryst før så kan den det.

2. Ja, det går bra.

3. Aldri prøvd.

Skrevet

1. Hvis ikke riskremen har vært fryst før så kan den det.

2. Ja, det går bra.

3. Aldri prøvd.

3. Forresten, hører datteren min sier at vi har fryst brownies og det gikk helt fint det.

Skrevet

3. Forresten, hører datteren min sier at vi har fryst brownies og det gikk helt fint det.

tusen takk

Skrevet

Har noen tynne, gjennomsiktige matposer hvor det står at de ikke bør brukes til frysing. Men jeg lurer på om det gjør noe. Jeg har ikke noe annet å putte riskremen/brownies i???

Skrevet

Har noen tynne, gjennomsiktige matposer hvor det står at de ikke bør brukes til frysing. Men jeg lurer på om det gjør noe. Jeg har ikke noe annet å putte riskremen/brownies i???

Du kan kanskje bruke vanlig matpapir først og deretter i de posene dine så slipper kakene/riskremen å berøre plasten som ikke er til frysing. Om du ikke har alluminiumsfolie da, det er jo veldig bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...