Gjest raisin Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 1. Kan riskrem fryses? 2. Kan stekt kalkun fryses? 3. Kan brownies/sjokoladekjeks fryses? 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 1. Hvis ikke riskremen har vært fryst før så kan den det. 2. Ja, det går bra. 3. Aldri prøvd. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 1. Hvis ikke riskremen har vært fryst før så kan den det. 2. Ja, det går bra. 3. Aldri prøvd. 3. Forresten, hører datteren min sier at vi har fryst brownies og det gikk helt fint det. 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 3. Forresten, hører datteren min sier at vi har fryst brownies og det gikk helt fint det. tusen takk 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 3. Forresten, hører datteren min sier at vi har fryst brownies og det gikk helt fint det. Har noen tynne, gjennomsiktige matposer hvor det står at de ikke bør brukes til frysing. Men jeg lurer på om det gjør noe. Jeg har ikke noe annet å putte riskremen/brownies i??? 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Har noen tynne, gjennomsiktige matposer hvor det står at de ikke bør brukes til frysing. Men jeg lurer på om det gjør noe. Jeg har ikke noe annet å putte riskremen/brownies i??? Du kan kanskje bruke vanlig matpapir først og deretter i de posene dine så slipper kakene/riskremen å berøre plasten som ikke er til frysing. Om du ikke har alluminiumsfolie da, det er jo veldig bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.