Gå til innhold

Nå begynte jeg å grine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare spørre: Tror du virkelig Kahn noensinne kunne tenke seg å drepe muslimer?

Jeg synes faktisk det er ganske usmakelig, for det er en sterk påstand du kommer med, sør!

Signaturen Sør er ravende, hoppende gal, og det er vel få her som tar noe av det han skriver på alvor.

Kahn er en potesiell morder, både Pappa Bjørn og jeg har blitt beskyldt for å gjøre felles sak med pedofile og barneskjendere. Ei jente som likte katter bedre enn folk fikk høre at hennes menneskesyn var nazistisk, likeså ei som hadde et annet syn enn ham på bunadsbruk etc. etc.

Motsatt veg lagde han et enormt rabalder for et års tid siden når en tok igjen med samme mynt, og skrev at han via bekjente hadde hørt at Sør var hivd ut av hjelpeorganisasjonen han jobbet for nettopp av samme grunn som han strør rundt seg med bekyldninger og hendydninger mot andre om.

Signaturen Sør er en åndsfattig venneløs einstøing med et kollossalt oppmerksomhetsbehov. Desverre kan han ikke få tilfredstilt det andre steder enn her.

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

36

• Mr Kahn

13

• Champagne

6

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skal sannelig forklare deg hva Sør sier i svaret ditt under her; Jo, Kahn skrev "grave ned under verandaen" en gang i en hissig diskusjon hvor han var forbannet over at Sør kunne tro noe sånt - og det var dryppende ironi, det later nå Sør som han aldri har forstått og så bruker han det for det det var verdt. Hele tråden ble jo slettet også - så jeg kan ikke vise deg hvordan det ble slik.

Han er imot Islam som gammelmannsreligiøs fundamentalisme - og hvem er ikke det? - det vrir og vrenger Sør på for at det skal se ut som at Kahn er en som hater det muslimske folk - utrolig gement og rått. Og hvis du følger med - så ser du at hverken Kahn eller jeg svarer Sør lenger - ikke i de mest uskyldige kakeoppskriftråder engang - og det irriterer Sør så vanvittig nå at han prøver å vri historien slik som han gjør til deg. Han kommer helt sikkert nå til å få lyst til å fortelle meg at jeg burde komme meg vekk fra min voldelige mann eller noe - for det er sånn den hjernen hans virker. Jeg svarer han ALDRI mer!

Når det gjelder det som skjedde på debattsidene til "DAGEN" - så var det helt riktig grusomme tilstander der, han fikk bombetrusler og vi meldte hele saken til det lokale politiet her - så det var ikke Kahn - eller VI som sto for det ekle greiene der. Jeg nektet å være hjemme i den tiden - og Kahn var helt fortvilet for at han var blitt outet med fullt navn - og så koblet opp mot nick som ikke er han. Nick som skrev mens vi satt i campingvogna i Sverige - f.eks - der er det jo ikke akkurat noe internett. Så skrev de innlegg med nicket hans der inne - og så skrev de i mitt RL-navn også - om man søker opp mitt navn på Google f.eks - så ligger enda slike innlegg der - som at jeg er en opprørt SV'er etc. Det er så ionfløkt alt sammen så det g¨år ikke an å prøve å nøste lenger. Men noen får det til å se ut som det de vil at det skal se ut som -og vi skylder egentlig ingen noen forklaring.

men nå fikk du i alle fall et oppgitt innlegg fra meg :)

Jeg lar meg ikke lenger lure av den "Med vennlig hilsen"-greia hans - for det er ikke ment sånn.

Kahns kommentar om å begrave under verandaen var IKKE til meg, men direkte til den muslimske kvinnen.

Jeg har heller ikke beskyldt Kahn for å stå bak voldstrusler (les innlegget), men for å ha vært på den siden.

Spørsmålet var om jeg trodde Kahn kunne gjøre noe slikt. Poenget er at historien er full av eksempler på folk som "gjør noe slikt", og det er vanligvis de som har hjertet fullt av hat.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Signaturen Sør er ravende, hoppende gal, og det er vel få her som tar noe av det han skriver på alvor.

Kahn er en potesiell morder, både Pappa Bjørn og jeg har blitt beskyldt for å gjøre felles sak med pedofile og barneskjendere. Ei jente som likte katter bedre enn folk fikk høre at hennes menneskesyn var nazistisk, likeså ei som hadde et annet syn enn ham på bunadsbruk etc. etc.

Motsatt veg lagde han et enormt rabalder for et års tid siden når en tok igjen med samme mynt, og skrev at han via bekjente hadde hørt at Sør var hivd ut av hjelpeorganisasjonen han jobbet for nettopp av samme grunn som han strør rundt seg med bekyldninger og hendydninger mot andre om.

Signaturen Sør er en åndsfattig venneløs einstøing med et kollossalt oppmerksomhetsbehov. Desverre kan han ikke få tilfredstilt det andre steder enn her.

Og du er Mairie av Romania?

God bedring.

Skrevet

Fint at du ikke anklager han for noe voldelig.

Jeg klarer ikke helt å ta inn over meg sånne grusomheter som f.eks. holocaust, heksebrenning eller steining.

Jeg er av de som tror godt om alle til det motsatte er bevist.

Hei Champagne,

Det er egentlig en fin egenskap (oppriktig ment), men samtidig (hvis du leser i nyhetene) så må du da være enig i at det er "noen" som dreper og slakter uskyldige mennesker (av alle raser)?

Igjen, på generell basis (og IKKE spesifikt om Kahn) er det da nærliggende å tro at de som "tipper over kanten" er de som spyr ut edder og galle mot uskyldige jøder, muslimer, kristne og hinduer (for å ta noen eksempler).

Med vennlig hilsen

Skrevet

Tullball Islam er ikke på noen som helst måte bunnet til rase.

Vi snakker da heller ikke om å trakkassere muslimer, og det er vel uansett ingen som ens kommer i nærheten av den måte du har trakkassert annerledes troende(les kristne) på her på DOL.

Vi snakker om å ta avstand fra en skitten politisk, kulturell maktfaktor som allerede har styringen i flere land og ønsker seg den i flere, og som på svært få områder er særlig bedre enn nazismen.

Når dette lyset KANSKJE en dag går opp for deg, kan alle vi andre også muligens bli spart for ditt rase-vrøvl.

Det er totalt irrelevant om islam er bundet til rase-konseptet ditt.

Det er like ille å trakassere uskyldige muslimer som det er å trakassere jøder, hinduer eller kinesere.

Det du bedriver er en kopi av det som skjedde i 1930-årene, bare at du gjør det mot muslimer istedet for jøder.

Skrevet

Det er totalt irrelevant om islam er bundet til rase-konseptet ditt.

Det er like ille å trakassere uskyldige muslimer som det er å trakassere jøder, hinduer eller kinesere.

Det du bedriver er en kopi av det som skjedde i 1930-årene, bare at du gjør det mot muslimer istedet for jøder.

Som sagt: Ditt vannvittige resonoment, og totalt manglende evne til å skille politisk ideologi og religion fra folkeraser ,har som konsekvens at du har definert deg selv som en glødene fanatisk rasistisk tyskerhater!

Dust.

Skrevet

Jeg har ikke fulgt med på disse innvandrer-trådene, for jeg blir bare så irritert av all kverulering.

Så derfor vet jeg ingenting om det du nå skriver.

For lenge siden skrev jeg dette, og det mener jeg:

For meg er det uvesentlig hvordan noen ser ut. Hvis rasisme går på hudfarge, er jeg ikke rasist.

Hvis rasisme går på at man liker sin egen kultur og religion best (og kanskje mener at andres kultur har feil), så er jeg nok rasist, ja.. I likhet med de fleste av jordens befolkning..

Hei,

Du skriver: "Hvis rasisme går på at man liker sin egen kultur og religion best (og kanskje mener at andres kultur har feil), så er jeg nok rasist, ja.. I likhet med de fleste av jordens befolkning.."

Men hvem er det som definerer rasisme slik? Jeg har aldri sett noen gjøre det.

Rasisme for meg er å tillegge andre mennesker "åndelige egenskaper" (lojalitet, kriminalitet, intelligens, osv.) basert på hvilken rase/folkegruppe de tilhører (albanere, jøder, svarte, muslimer, osv.).

Det har ALDRI vært rasisme å kritisere individer for handlinger de har begått (f. eks. terrorisme, tyveri), men kun hvis man påstår at "de stjeler fordi de er svarte" eller "man kan ikke stole på kinesere".

Er du uenig i noe av dette?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Som sagt: Ditt vannvittige resonoment, og totalt manglende evne til å skille politisk ideologi og religion fra folkeraser ,har som konsekvens at du har definert deg selv som en glødene fanatisk rasistisk tyskerhater!

Dust.

Du er blitt rabiat igjen.

God bedring.

Skrevet

Du er blitt rabiat igjen.

God bedring.

Der hadde du malt deg inn i et hjørne igjen.

Gid du en dag gikk tom for maling slik at verden kunne bli spart for alt sølet ditt.

Skrevet

Hei,

Du skriver: "Hvis rasisme går på at man liker sin egen kultur og religion best (og kanskje mener at andres kultur har feil), så er jeg nok rasist, ja.. I likhet med de fleste av jordens befolkning.."

Men hvem er det som definerer rasisme slik? Jeg har aldri sett noen gjøre det.

Rasisme for meg er å tillegge andre mennesker "åndelige egenskaper" (lojalitet, kriminalitet, intelligens, osv.) basert på hvilken rase/folkegruppe de tilhører (albanere, jøder, svarte, muslimer, osv.).

Det har ALDRI vært rasisme å kritisere individer for handlinger de har begått (f. eks. terrorisme, tyveri), men kun hvis man påstår at "de stjeler fordi de er svarte" eller "man kan ikke stole på kinesere".

Er du uenig i noe av dette?

Med vennlig hilsen

Så fint! Da er jeg ikke rasist!

Jeg trodde nemlig at rasisme også gikk på kultur, og ikke kun hudfarge.

Jeg mener nemlig fullt og helt at norsk kultur er den beste, men det er jo ikke dermed sagt at jeg ønsker livet av noen som ikke mener det samme som meg.

Kanskje med unntak av sånne som forsvarer steining av mennesker.

Skrevet

Jeg har ikke fulgt med på disse innvandrer-trådene, for jeg blir bare så irritert av all kverulering.

Så derfor vet jeg ingenting om det du nå skriver.

For lenge siden skrev jeg dette, og det mener jeg:

For meg er det uvesentlig hvordan noen ser ut. Hvis rasisme går på hudfarge, er jeg ikke rasist.

Hvis rasisme går på at man liker sin egen kultur og religion best (og kanskje mener at andres kultur har feil), så er jeg nok rasist, ja.. I likhet med de fleste av jordens befolkning..

...nå ser det ut til at du skal manipuleres inn i en posisjon der du parkeres på sidelinjen som er cheerleader for sørs sykelige trang til selvhevdelse.

Dette er den politisk korrekte psykopatens etikk, ofre andre for seg selv. Få deg til å mislike dine egne holdninger og verdier, og innordne deg i hierarkiet.

Ta vare på deg selv.

Skrevet

Dust.

Husk at signaturen sørs resonnement ikke omfatter ham selv. Hvis amerikanere og israelere var en rase, så ville jo det han driver med være tidenes selvmål.

Edvins læresetning: psykopati ikke er en sykdom, men en etikk. ;^)

Skrevet

Der hadde du malt deg inn i et hjørne igjen.

Gid du en dag gikk tom for maling slik at verden kunne bli spart for alt sølet ditt.

Leit fordi ShitDidlen skrev et flott innlegg - som ble ødelagt av denne fyren. jeg blir ALLTID irritert - over ALT han skriver - så jeg har ikke godt av å svare han - jeg bestemte meg derfor for å la vær å svare han - det er så mye mer interessant med alt annet her inne. Hadde jeg bare vært interessert i å diskutere jøder/muslimer så hadde jeg nok elsket å ha han her - men jeg gidder ikke sitte på nett å diskutere sånt.

Det var en lettelse å bestemme meg for å ikke å svare han - noe gubben adopterte etter noen dager. Likevel ser det ut som vi (gubben) krangler med han - rart! :)

Nå skal jeg spise riskrem! :) Ha en fortsatt fin jul!

Skrevet

Så fint! Da er jeg ikke rasist!

Jeg trodde nemlig at rasisme også gikk på kultur, og ikke kun hudfarge.

Jeg mener nemlig fullt og helt at norsk kultur er den beste, men det er jo ikke dermed sagt at jeg ønsker livet av noen som ikke mener det samme som meg.

Kanskje med unntak av sånne som forsvarer steining av mennesker.

Hei Champagne,

Men det er vel ingen som har anklaget det for rasisme?

I alle mine år på DOL så tror jeg at det er en 4-5 stykker som jeg har brukt den benevelsen om.

Det er selvsagt ikke rasisme å påstå at "å steine til døde er barbarisk".

Det er derimot rasistisk hvis man forsøker å sverte alle muslimer for dette, på samme måte som det ville være rasistisk hvis man anklaget alle kristne for deltagelse i gassingen av jøder, basert på at de fleste nazistene var kristne.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Leit fordi ShitDidlen skrev et flott innlegg - som ble ødelagt av denne fyren. jeg blir ALLTID irritert - over ALT han skriver - så jeg har ikke godt av å svare han - jeg bestemte meg derfor for å la vær å svare han - det er så mye mer interessant med alt annet her inne. Hadde jeg bare vært interessert i å diskutere jøder/muslimer så hadde jeg nok elsket å ha han her - men jeg gidder ikke sitte på nett å diskutere sånt.

Det var en lettelse å bestemme meg for å ikke å svare han - noe gubben adopterte etter noen dager. Likevel ser det ut som vi (gubben) krangler med han - rart! :)

Sånn til informasjon:

Jeg er selvsagt helt enig i SDDs innlegg.

Med vennlig hilsen

Skrevet

...til de som enda gidder å velte pissebøttene som han setter ut.

Noe av poenget med denne siden er vel nettopp å diskutere, ellers ville det vel ikke hatt noen hensikt i det hele tatt. Et annet poeng er at en ikke behøver å diskutere på premisser som er så bort i natta som det denne pøbelen legger opp til.

Det kommer det aldri noe godt ut av.

Skrevet

Husk at signaturen sørs resonnement ikke omfatter ham selv. Hvis amerikanere og israelere var en rase, så ville jo det han driver med være tidenes selvmål.

Et viktig poeng. Han evner ikke se hvor hans fantasifulle definisjoner og karakteristikker ender opp før han plutselig får dem som en boomerang midt i fleisen, slik som i eksempelet med nazismen og tyskerne.

Dessuten gjelder ikke rasismedefinisjonen når det kommer til trakkasering av uskyldige kriste, bare muslimer, samt at det er lov til å skrive hva som helst av løgner om hvite i andre land, slik vi fikk et groteskt eksempel på forleden dag.

Større narr hadde knapt noe europeisk hoff i seinmiddelalderen, og vi skal vel på mange måter være glad at han underholder oss gratis.

Skrevet

Du skriver: "Hvis amerikanere og israelere var en rase, så ville jo det han driver med være tidenes selvmål."

Dessverre, Kahn.

Jeg kritiserer IKKE "amerikanere" generelt, eller israelere generelt, men det STATEN israel gjør, og det administrasjonen i USA gjør.

Det er ikke mer "anti-jødisk" eller "anti-amerikansk" enn man er "anti-norsk" av å være uenig med statsminister Bondevik/Jagland i Norge.

Tvertimot er det en del av demokratiet.

Skrevet

...til de som enda gidder å velte pissebøttene som han setter ut.

Noe av poenget med denne siden er vel nettopp å diskutere, ellers ville det vel ikke hatt noen hensikt i det hele tatt. Et annet poeng er at en ikke behøver å diskutere på premisser som er så bort i natta som det denne pøbelen legger opp til.

Det kommer det aldri noe godt ut av.

Det ER jo litt morsomt at du nå må ha anstand for å diskutere for deg, ettersom du ikke tør selv!

Skrevet

Et viktig poeng. Han evner ikke se hvor hans fantasifulle definisjoner og karakteristikker ender opp før han plutselig får dem som en boomerang midt i fleisen, slik som i eksempelet med nazismen og tyskerne.

Dessuten gjelder ikke rasismedefinisjonen når det kommer til trakkasering av uskyldige kriste, bare muslimer, samt at det er lov til å skrive hva som helst av løgner om hvite i andre land, slik vi fikk et groteskt eksempel på forleden dag.

Større narr hadde knapt noe europeisk hoff i seinmiddelalderen, og vi skal vel på mange måter være glad at han underholder oss gratis.

Men ingen av disse påstandene dine klarte du å finne EN eneste lenke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...