Gå til innhold

Nå begynte jeg å grine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Champagne,

Det er egentlig en fin egenskap (oppriktig ment), men samtidig (hvis du leser i nyhetene) så må du da være enig i at det er "noen" som dreper og slakter uskyldige mennesker (av alle raser)?

Igjen, på generell basis (og IKKE spesifikt om Kahn) er det da nærliggende å tro at de som "tipper over kanten" er de som spyr ut edder og galle mot uskyldige jøder, muslimer, kristne og hinduer (for å ta noen eksempler).

Med vennlig hilsen

Selvsagt er det noen som dreper og torturerer andre mennesker. Hvem disse er, orker jeg ikke å tenke på. Men jeg tror ikke at det bestandig er de som skriker høyest. Ondskap kommer i mange former..

Ellers så har faktisk verden blitt mye bedre. Jeg leser en del historie, spesielt engelsk.

På 1500 tallet, under dronning Mary, ble det brent hundrevis av mennesker i uka på det verste.

En høygravid kvinne fødte mens bålet ble gjort i stand, babyen ble slengt inn i flammene etter kvinnen.

Den normale straffen for små forseelser var avkapping av lemmer, utstikking av øyne.

For treason (forræderi mot dronningen\kongen) ble innvollene sprettet ut, hodet kappet av og satt på stake.

Barn ble voldtatt daglig, kvinner ble mishandlet, mange sultet.

Og alt dette var akseptert med at sånn er det bare.

I løpet av 3 år drepte Mary 4000 protestanter. Så kom Elizabeth på tronen, og bedre monark har intet land hatt.

Mitt poeng er at verden tross alt blir bedre for hver generasjon. Man må starte med barna, lær dem opp i kjærlighet og ikke til å bli selvmordsbombere.

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

36

• Mr Kahn

13

• Champagne

6

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Et viktig poeng. Han evner ikke se hvor hans fantasifulle definisjoner og karakteristikker ender opp før han plutselig får dem som en boomerang midt i fleisen, slik som i eksempelet med nazismen og tyskerne.

Dessuten gjelder ikke rasismedefinisjonen når det kommer til trakkasering av uskyldige kriste, bare muslimer, samt at det er lov til å skrive hva som helst av løgner om hvite i andre land, slik vi fikk et groteskt eksempel på forleden dag.

Større narr hadde knapt noe europeisk hoff i seinmiddelalderen, og vi skal vel på mange måter være glad at han underholder oss gratis.

noe slikt som: «-Jeg kritiserer IKKE "amerikanere" generelt, eller israelere generelt, men det STATEN israel gjør, og det administrasjonen i USA gjør.-»...og samtidig beskylder deg og meg for å ha rasistiske motiver for å kritisere en av de mest rasistiske og morderiske religioner på kloden, da er det noe galt fatt.

Jeg kunne sikkert sett på det som underholdning hvis ikke det rammet en uskyldig tredjepart, nemlig min egen familie. Enkelte har virkelig gått over streken for å stanse meg og mine aktiviteter på Internett. Hvis det er slik noen forsvarer demokrati og ytringsfrihet, så er det grunn til bekymring.

Skrevet

Men ingen av disse påstandene dine klarte du å finne EN eneste lenke til!

Oi, nå har du alt brukt opp to av standardfrasene når du har driti på draget.

Hva blir den neste?...skal vi se. Hva med "Jeg ser at du ikke har argumenter" eller "vær vennlig, diskuter sak ikke Sør"

Du har noen igjen, så bare stå på.

Skrevet

noe slikt som: «-Jeg kritiserer IKKE "amerikanere" generelt, eller israelere generelt, men det STATEN israel gjør, og det administrasjonen i USA gjør.-»...og samtidig beskylder deg og meg for å ha rasistiske motiver for å kritisere en av de mest rasistiske og morderiske religioner på kloden, da er det noe galt fatt.

Jeg kunne sikkert sett på det som underholdning hvis ikke det rammet en uskyldig tredjepart, nemlig min egen familie. Enkelte har virkelig gått over streken for å stanse meg og mine aktiviteter på Internett. Hvis det er slik noen forsvarer demokrati og ytringsfrihet, så er det grunn til bekymring.

Jeg skjønner din bekymring. Den bermen som Sør deler meningsfelleskap med har ved mange tilfeller vist seg i stand til hva som helst.

Jeg tror nok einstøingen Sør som leder for sin enmannsekt er relativt harmløs, men hva de fanatsiske kreftene han sitter å gjør seg til talsmann for kan finne på vet vi desverre alt for godt.

Skrevet

Sånn til informasjon:

Jeg er selvsagt helt enig i SDDs innlegg.

Med vennlig hilsen

Så du er enig i at Schindlers liste er en sterkt film? Og Kahn er enig i det. Likevel ble dette til en jøder/muslim-krangle-tråd?

Raringer.

Skrevet

Selvsagt er det noen som dreper og torturerer andre mennesker. Hvem disse er, orker jeg ikke å tenke på. Men jeg tror ikke at det bestandig er de som skriker høyest. Ondskap kommer i mange former..

Ellers så har faktisk verden blitt mye bedre. Jeg leser en del historie, spesielt engelsk.

På 1500 tallet, under dronning Mary, ble det brent hundrevis av mennesker i uka på det verste.

En høygravid kvinne fødte mens bålet ble gjort i stand, babyen ble slengt inn i flammene etter kvinnen.

Den normale straffen for små forseelser var avkapping av lemmer, utstikking av øyne.

For treason (forræderi mot dronningen\kongen) ble innvollene sprettet ut, hodet kappet av og satt på stake.

Barn ble voldtatt daglig, kvinner ble mishandlet, mange sultet.

Og alt dette var akseptert med at sånn er det bare.

I løpet av 3 år drepte Mary 4000 protestanter. Så kom Elizabeth på tronen, og bedre monark har intet land hatt.

Mitt poeng er at verden tross alt blir bedre for hver generasjon. Man må starte med barna, lær dem opp i kjærlighet og ikke til å bli selvmordsbombere.

Hei,

Men det er da ingen her som forfekter at barn skal oppdras til selvmordsbombere. Jeg har også påpekt at verden blir bedre, så jeg er helt enig med deg.

Det jeg forsøker å påpeke er at det er idioti når folk refererer til 20% av verdens befolkning som "verre enn nazister", basert på at de er muslimer. Hvis begrunnelsen for dette skal være at det finnes treningsleire i Sudan (eller hvor det var) så bør de samme personene søke på "Lord's Resistance Army", som er en kristen gruppe som gjør akkurat det samme.

Hvis vi da sier at ytterligere 33% av verdens befolknig er "nazister", er vi nå oppe i over 50% av verdens befolkning.

Det sier seg selv at slikt kun egner seg til å ufarliggjøre ordet "nazist".

Med vennlig hilsen

Skrevet

Så du er enig i at Schindlers liste er en sterkt film? Og Kahn er enig i det. Likevel ble dette til en jøder/muslim-krangle-tråd?

Raringer.

Hei Bic Mac,

Jeg har skrivet mot hvert eneste jævla anti-jødiske innlegg som har vært på DOL siden 1998. Det har ikke vært ett eneste slikt innlegg jeg ikke har slaktet.

Sammen med jøder går jeg i Krystallnatt-markeringen. (Jeg tror jeg var den ENESTE på DOL som gjorde det!)

Jeg har (selvsagt) aldri skrevet et anti-jødisk innlegg i mitt liv. Derimot har jeg kritisert (sammen med hvert eneste demokratisk land i verden) det STATEN Israel bedriver i palestinerenes landområder.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du påstår jo at du ikke leser det jeg skriver - hvordan kan du da sitere meg?

Som du vet inderlig godt, og som enhver oppegående teolog kan fortelle deg, så er islam og kristendommen tvillingreligioner.

De deler profeter (muslimene annerkjenner Jesus som en profet, istedetfor "Guds sønn"), og de deler "Adam og Eva" og selvsagt samme Gud. (Allah er Gud på arabisk.)

Men dette vet du jo. Eller?

Skrevet

Hei,

Men det er da ingen her som forfekter at barn skal oppdras til selvmordsbombere. Jeg har også påpekt at verden blir bedre, så jeg er helt enig med deg.

Det jeg forsøker å påpeke er at det er idioti når folk refererer til 20% av verdens befolkning som "verre enn nazister", basert på at de er muslimer. Hvis begrunnelsen for dette skal være at det finnes treningsleire i Sudan (eller hvor det var) så bør de samme personene søke på "Lord's Resistance Army", som er en kristen gruppe som gjør akkurat det samme.

Hvis vi da sier at ytterligere 33% av verdens befolknig er "nazister", er vi nå oppe i over 50% av verdens befolkning.

Det sier seg selv at slikt kun egner seg til å ufarliggjøre ordet "nazist".

Med vennlig hilsen

*LOL* Ingen har vel vannet ut begrepet nazist mer enn deg slik du karakteriserer halve DOL som det, inkludert katteelskere og bunadsbrukere.

I tillegg har du selv definert deg som en rasistisk tyskerhater for å gjøre det komplette kaos ennå større.

Stikk å legg deg!

Skrevet

Hei Bic Mac,

Jeg har skrivet mot hvert eneste jævla anti-jødiske innlegg som har vært på DOL siden 1998. Det har ikke vært ett eneste slikt innlegg jeg ikke har slaktet.

Sammen med jøder går jeg i Krystallnatt-markeringen. (Jeg tror jeg var den ENESTE på DOL som gjorde det!)

Jeg har (selvsagt) aldri skrevet et anti-jødisk innlegg i mitt liv. Derimot har jeg kritisert (sammen med hvert eneste demokratisk land i verden) det STATEN Israel bedriver i palestinerenes landområder.

Med vennlig hilsen

Jeg kaller dere raringer fordi denne tråden i utgangspunktet handlet om film, og hvertfall ikke om muslimer.

Skrevet

Hei Bic Mac,

Med vennlig hilsen

Ditt mest iøynefallende "engasjement" for jødene på DOL er at du skryter over å ha kuppet deres markering krystallnatten og forsvarer med nebb og klør at jøder ble bortvises fra markeringen.

Ellers står selvsagt din sammenligning av dem som sprenger armer og bein av jødiske skolebarn i 2004 med hjemmefronten i Norge, i en helt spesiell særklasse hva vedrører avskyelighet.

Skrevet

Oi, nå har du alt brukt opp to av standardfrasene når du har driti på draget.

Hva blir den neste?...skal vi se. Hva med "Jeg ser at du ikke har argumenter" eller "vær vennlig, diskuter sak ikke Sør"

Du har noen igjen, så bare stå på.

Igjen, du har ingen lenker.

Skrevet

Ditt mest iøynefallende "engasjement" for jødene på DOL er at du skryter over å ha kuppet deres markering krystallnatten og forsvarer med nebb og klør at jøder ble bortvises fra markeringen.

Ellers står selvsagt din sammenligning av dem som sprenger armer og bein av jødiske skolebarn i 2004 med hjemmefronten i Norge, i en helt spesiell særklasse hva vedrører avskyelighet.

Hvor da?

Lenker, Morsk - lenker!

Skrevet

Hvor da?

Lenker, Morsk - lenker!

Overalt-Sør-Overalt. Vi som kan lese og huske trenger ikke rote i et usøkbart arkiv.

Det trenger heller ikke du.Stå heller for søpla di, som en mann, og ikke ei feig lus.

Skrevet

Overalt-Sør-Overalt. Vi som kan lese og huske trenger ikke rote i et usøkbart arkiv.

Det trenger heller ikke du.Stå heller for søpla di, som en mann, og ikke ei feig lus.

Så du har ingen lenker.

For hvis de var overalt, kunne du vel hoste opp en?

Skrevet

Så du har ingen lenker.

For hvis de var overalt, kunne du vel hoste opp en?

Lete i et usøkbart arkiv for at du skal "huske" hva du skriver fordi du er for feig til å stå for det?

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

'Du framstår som en vits'

KAN du ikke diskutere på en saklig måte, uten å gå til personangrep?

At du har så liten kontroll på den måten, gjør at en liksom ikke helt kan ta deg og dine meninger alvorlig.

Enig, og dette gjelder ikke bare i disse debattene.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Igjen, du har ingen lenker.

Er det du selv som sletter dem kanskje?

Skrevet

Er det du selv som sletter dem kanskje?

Nei, jeg har aldri skrevet det han påstår.

Det ligger sikkert 10000 av mine innlegg på DOL, og ingen av dem inneholder et vondt ord om "jøder" eller "amerikanere" som gruppe.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Lete i et usøkbart arkiv for at du skal "huske" hva du skriver fordi du er for feig til å stå for det?

Igjen - du har ingen lenker fordi jeg har ikke skrevet det du så løgnaktig påstår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...