Sør Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 *LOL* ja, og julenissen finnes, månen er lagd av gul ost, og jorden er flat. Mer du vil fortelle oss? Nei, du skal få lov til å tro det du skrev. 0 Siter
favn Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Nei, jeg mener det hadde vært greit med en smule selvinnsikt.....! *knegg* 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Mye har undret meg her inne. Har ikke fulgt diskusjonene så nøye som deg. Det du skrev nå, forklarer mye. Vil også slutte å svare denne signaturen sør. Prøvde en gang å spørre Kahn om noe. La igjen et innlegg på meldinger til ham, men han svarte ikke. Nå legger jeg igjen et innlegg på meldinger til deg, og håper du kan svare. Forsatt God Jul, Flisa ! :-) «-Prøvde en gang å spørre Kahn om noe. La igjen et innlegg på meldinger til ham, men han svarte ikke. » Du ønsket å bli kontaktet på mail. Jeg viker ikke bort fra prinsippet om aldri å kontakte anonyme personer. Gjelder henvendelsen noe av det vi diskuterer her på DOL, så kan det sikkert tas i plenum. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 ....det utsagnet der ble vel litt som å skyte seg selv i foten, gjorde det ikke....? Så sør har TO papegøyer. «-Psykopati er ikke en sykdom, men en etikk. Edvin Vik-» 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.