msna Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Det lå en karaokespiller under juletreet i går, kjøpt på netthandelen: http://www.netthandelen.no/?s=7982&g=0&expand=0,3,252 Vi får til å koble den til men lyden fra mikrofonen er veldig svak. Kan det være feil på den, noe med min gamle TV eller skal det være sånn? 0 Siter
red Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Jeg koblet opp en slik for min søster, som også fikk denne her. Ja, micken har ganske svak lyd, men man kan ikke forvente allverden av mixer,mic og dvd når det tilsammen koster 500 0 Siter
msna Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Skrevet 26. desember 2004 Jeg koblet opp en slik for min søster, som også fikk denne her. Ja, micken har ganske svak lyd, men man kan ikke forvente allverden av mixer,mic og dvd når det tilsammen koster 500 500?? Jeg betalte 300. Godt å vite at det ikke er bare vi som får svak lyd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.