Gjest bare jenter Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Skal kjøpe et tv-spill til barna på 12 og oppover, hva er spennende og best? ps. kanskje vi voksne også vil spille litt. 0 Siter
Gjest asrew Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2 passer perfekt til de fleste som klarer å holde konsollen og liker biler ellers er sims veldig populere spill (ikkje skjønner eg hvorfor) 0 Siter
Gemini Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Jeg ville kjøpt Ratchet & Clank 3 (evt. også de tidligere utgavene, da får du med ting fra de eldre versjonene over i nyeste versjon). Jeg er 34 og synes alle tre versjonene er bra! :-) Kjenner også en gutt på 8-9 år som synes det er et fint spill, så tror det egner seg for alle aldre. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 SingStar, knaillkult! 0 Siter
Gregga Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 SingStar, knaillkult! Ja! SingStar. Det er rågøy, hvis man er glad i å synge, da... Har hatt sangkonkurranse hele familien vi, både i går kveld og i dag. Vakkert? Nei, sikkert ikke, men meget skjeldent og masse latter! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.