Gå til innhold

Kjærlighetssanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart date en jente og lage middag til henne hjemme hos meg. I den anledning trenger jeg kjærlighetssanger som er verdenskjente eller som er et must til slike anledninger. Håper dere kan hjelpe meg med det.

Gjest mye fint der ute
Skrevet

Syns Faith Hill er en av de fineste, og Bryan Adams liker vel alle;)

Seal og Creed er også fine. Musikken fra Dirty Dancing også.

Du kan jo prøve å finne ut hva slags musikk hun liker, så hvis du tar på det mens hun er hos deg, så vil det garantert slå an, i og med at hun kommmer til å tro at du er oppmerksom på henne ;)

Skrevet

Syns Faith Hill er en av de fineste, og Bryan Adams liker vel alle;)

Seal og Creed er også fine. Musikken fra Dirty Dancing også.

Du kan jo prøve å finne ut hva slags musikk hun liker, så hvis du tar på det mens hun er hos deg, så vil det garantert slå an, i og med at hun kommmer til å tro at du er oppmerksom på henne ;)

Nå lurte jeg på spesifikke sanger da. Søker på de men det er for mye.

Kom på en selv: Toni Braxton- unbreak my heart

Skrevet

Var det ikke deg som søkte råd om jenter for en uke eller to siden? Da høres det totalt overkill ut å pøse på med en kveld fylt av kjærlighetssanger. Ta det litt med ro...

Gjest mye fint der ute
Skrevet

Nå lurte jeg på spesifikke sanger da. Søker på de men det er for mye.

Kom på en selv: Toni Braxton- unbreak my heart

Okey. Skal vi se. Faith Hill = Breathe, It is your love, Just to hear you say that you love me.

Bryan Adams = I finnaly found someone, Everything I do I do it for you, All for love, Please forgive me, Summer of 69, When a man loves a woman.

Creed = With arms wide open

Dirty Dancing = I had the time of my life, Hungry Eyes,

Hjalp det? søk på disse sangene. De er kjempefine;)

Ellers så har Cris De Burgh en fin = Lady in red

Skrevet

Var det ikke deg som søkte råd om jenter for en uke eller to siden? Da høres det totalt overkill ut å pøse på med en kveld fylt av kjærlighetssanger. Ta det litt med ro...

Hei. Grunnen til det er at det har skjedd så mye i det siste. Du har sikkert lest innlegget mitt om der jeg skrev at hun begynte å sitte på meg etc. Etter dette gikk jeg rundt og tenkte og tenkte. Til slutt spurte jeg henne rett ut om det kunne bli noe mellom oss. Fikk da svar at hvis vi begynte å like hverandre mer enn ganske godt så kunne det skje. Da spurte jeg henne om hun ville spise middag med meg og se på film etter jul og hu sa ja.

Gjest Behagelig bakgrunnsmusikk
Skrevet

Last ned musikk som er behagelig å ha på i bakgrunnen du, gjerne en hel CD. Kanskje Joss Stone? Norah Jones? Unni Wilhelmsen? Morten Abel? Alt ettersom hva du selv liker egentlig...

Å pøse på med masse typiske kjærlighetssanger høres ut som litt overkill for min del. Jeg hadde IKKE blitt imponert med type "unbreak my heart" i bakgrunnen og annet kliss i samme baner. Men, hvis det er slikt du er ute etter så kan du jo prøve med Celine Dion, Mariah Carey, Whitney Houston... Ja, kommer ikke på flere akkurat nå da...

Lykke til i allefall!

Gjest Behagelig bakgrunnsmusikk
Skrevet

Last ned musikk som er behagelig å ha på i bakgrunnen du, gjerne en hel CD. Kanskje Joss Stone? Norah Jones? Unni Wilhelmsen? Morten Abel? Alt ettersom hva du selv liker egentlig...

Å pøse på med masse typiske kjærlighetssanger høres ut som litt overkill for min del. Jeg hadde IKKE blitt imponert med type "unbreak my heart" i bakgrunnen og annet kliss i samme baner. Men, hvis det er slikt du er ute etter så kan du jo prøve med Celine Dion, Mariah Carey, Whitney Houston... Ja, kommer ikke på flere akkurat nå da...

Lykke til i allefall!

Skrevet

Nekter å hjelpe deg til å ta fullstendig av.

Slapp av, mann! Sett på vanlig musikk som du liker, ikke fyll hele kvelden med kjærlighetssmørje.

Skrevet

Hei. Grunnen til det er at det har skjedd så mye i det siste. Du har sikkert lest innlegget mitt om der jeg skrev at hun begynte å sitte på meg etc. Etter dette gikk jeg rundt og tenkte og tenkte. Til slutt spurte jeg henne rett ut om det kunne bli noe mellom oss. Fikk da svar at hvis vi begynte å like hverandre mer enn ganske godt så kunne det skje. Da spurte jeg henne om hun ville spise middag med meg og se på film etter jul og hu sa ja.

Hadde jeg vært denne jenta og blitt invitert til middag og en film hos en fyr som jeg likte "ganske godt" ville jeg løpt skrikende i motsatt retning om jeg ble utsatt for en hel kveld med kjærlighetssanger på første date. Eller de neste fem, for den saks skyld.

Det er meningen dere skal bli kjent med hverandre. Spill musikk du liker og har et forhold til. Slapp litt av, det er som regel en veldig dårlig ide å prøve å kopiere amerikanske romantiske filmer i det virkelige liv.

Skrevet

Hadde jeg vært denne jenta og blitt invitert til middag og en film hos en fyr som jeg likte "ganske godt" ville jeg løpt skrikende i motsatt retning om jeg ble utsatt for en hel kveld med kjærlighetssanger på første date. Eller de neste fem, for den saks skyld.

Det er meningen dere skal bli kjent med hverandre. Spill musikk du liker og har et forhold til. Slapp litt av, det er som regel en veldig dårlig ide å prøve å kopiere amerikanske romantiske filmer i det virkelige liv.

Javel, er totalt uerfaren med dette jeg da. Så jeg burde egentlig bare være helt normal med andre ord? Kan jeg har på stearinlys da?

Er det meningen at vi skal bli kjent, i så fall hva gjør jeg? Vil ikke ødelegge dette.

Skrevet

Nekter å hjelpe deg til å ta fullstendig av.

Slapp av, mann! Sett på vanlig musikk som du liker, ikke fyll hele kvelden med kjærlighetssmørje.

Hehehehe, bra at dere passer på meg. Så det vil si at jeg oppfører meg som vanlig.

Men hva mener en jente når hun vil bli kjent med en gutt?

Skrevet

Javel, er totalt uerfaren med dette jeg da. Så jeg burde egentlig bare være helt normal med andre ord? Kan jeg har på stearinlys da?

Er det meningen at vi skal bli kjent, i så fall hva gjør jeg? Vil ikke ødelegge dette.

Du må ikke prøve så hardt, da går det som regel til helvete....slapp av og nyt et hyggelig besøk!

Skrevet

Du må ikke prøve så hardt, da går det som regel til helvete....slapp av og nyt et hyggelig besøk!

Ok, har snakket med venner (gutter) og de fleste sier at jeg burde legge armen rundt henne. Hva er dette for noe?

Skrevet

Ok, har snakket med venner (gutter) og de fleste sier at jeg burde legge armen rundt henne. Hva er dette for noe?

Ikke planlegg for mye. Gjør det som føles naturlig der og da. Det kan godt hende det blir naturlig å legge armen rundt henne mens dere ser film. Men det er ikke naturlig å forhåndsplanlegge alt du skal gjøre hele kvelden. Stearinlys og generell koselig stemning er helt greit. En kavalkade av kjærlighetssang etter kjærlighetssang er way over the top.

Skrevet

Ikke planlegg for mye. Gjør det som føles naturlig der og da. Det kan godt hende det blir naturlig å legge armen rundt henne mens dere ser film. Men det er ikke naturlig å forhåndsplanlegge alt du skal gjøre hele kvelden. Stearinlys og generell koselig stemning er helt greit. En kavalkade av kjærlighetssang etter kjærlighetssang er way over the top.

Takk for et glimrende tips.

Skrevet

Hehehehe, bra at dere passer på meg. Så det vil si at jeg oppfører meg som vanlig.

Det betyr som regel at hun ikke er forelska i ham, men synes han virker ok og kan tenke seg å tilbringe litt tid med ham for å se om han kan være noe å satse på. I de fleste sånne tilfeller blir det ikke noe mer av det etter de første par datene.. men det hender jo det går bra, da.

Om du slår til med fullt romantikk-kjør med en gang, mens hun ikke er forelska, så blir hun garantert skremt bort.

Skrevet

Det betyr som regel at hun ikke er forelska i ham, men synes han virker ok og kan tenke seg å tilbringe litt tid med ham for å se om han kan være noe å satse på. I de fleste sånne tilfeller blir det ikke noe mer av det etter de første par datene.. men det hender jo det går bra, da.

Om du slår til med fullt romantikk-kjør med en gang, mens hun ikke er forelska, så blir hun garantert skremt bort.

Hjelp, dette høres veldig brutalt ut.

Skrevet

Det kan bety så mangt, ikke spekuler i hva akkurat denne jenta mener. Slapp av og ha en hyggelig kveld og se hva som skjer. _Ikke_ planlegg i detalj om og hvordan du kan legge armen rundt henne eller gi henne et smask. Det gjennomskues momentant og er dessverre som regel ytterst patetisk.

Ha en fin kveld!

c",)

Skrevet

A-ha: Stay on these roads, Lifelines

Aerosmith: I don't want to miss a thing, Crazy

Björn Afzelius: Älska mej nu

Bon Jovi: Bed of roses

Garth Brooks: Much too young, The dance

CC Cowboys: Nå kommer jeg og tar deg, Vill, vakker & våt

Leonard Cohen: In my secret life, Thake this waltz, Famous blue raincoat

Phil Collins: Against all odds, We fly so close, You'll be in my heart

The Cranberries: When you're gone, Daffodil lament, Ode to my family

Beverly Craven: Promise me

Chris De Burgh: Room in this heart tonight, A spaceman came travelling, Lady in red, Sailor, Fire on the water

Cutting Crew: I just died in your arms tonight, Sahara

DDE: Æ har itj sagt (æ kan gå på vatnet), Vinsjan på kaia, Som splintra speil

Dido: White flag, Thank you

Dire Straits: How long, Why worry

DumDumBoys: Englefjes

Jan Eggum: Ryktet forteller, En natt forbi

Bjørn Eidsvåg: Forbuden frukt, En vakker dag

Elton John: Mansfield, Original sin, Rocket man

Eminem & Dido: Stan

Fountains of Wayne: Sink to the bottom

Guns 'n Roses: November rain, Don't cry

Gyllene tider: När vi två blir en

Jørn Hoel: Ho som har øyan mine, Inntil mæ

Christian Ingebrigtsen: Can't give up, Take back yesterday, Where could the magic have gone, Follow the river

Kaizers Orchestra: Død manns tango

Dolores Keane: Nothing to show

Kent: Duett, Dom andra, Sundance kid, FF

Mark Knopfler: Poor boy blues, Sailing to Philadelphia, The last laugh, Silvertown blues, Night in summer long ago, Boom like that, Everybody pays, Postcards from Paraguay

Henning Kvitnes: Jenta i Änglagård, Til fots over Grønland

Metallica: Nothing else matters

October Project: Ariel

Dolly Parton & Kenny Rogers: Islands in the stream

Pet Shop Boys: It's a sin

REM: Everybody hurts, Nightswimming, Find the river, Leaving New York

Maggie Reilly: Echoes

Björn Rosenström: Het

Simon & Garfunkle: Sound of silence, The boxer

Sissel: Where the lost ones go, One day, Better off alone

Sting: Fields of gold

Jahn Teigen: Det vakreste som fins

Titanic: Southampton

Vestlandsfanden: Indre strøk, Ei god stund, Skipsekspedisjonen

For eksempel...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...