amber sun Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Nå tyr jeg til dol-orakelet igjen...hvem har oppskrift på waldorfsalat uten majones og selleri? Jeg skal lage waldorfsalat til nyttårsfeiring, men fikk spørsmål om jeg kunne lage den uten majones og selleri... Uten selleri er vel greit, men uten majones? Går det an, og fins det isåfall en god oppskrift på det? 0 Siter
flisa Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Du kunne jo blandet krem med rømme - og smake til med sitron og sukker? - selleri kan du jo bare skippe - men ha oppi rødt eple og masse druer og nøtter. 0 Siter
amber sun Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Skrevet 25. desember 2004 Du kunne jo blandet krem med rømme - og smake til med sitron og sukker? - selleri kan du jo bare skippe - men ha oppi rødt eple og masse druer og nøtter. hm, det kan jeg prøve. *skrible* Tror forresten kanskje jeg skal ta med to forskjellige, en med og en uten majones..? Får tenke litt på det. Vet ikke hvorfor de ikke skulle ha med majones, heller. 0 Siter
flisa Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 hm, det kan jeg prøve. *skrible* Tror forresten kanskje jeg skal ta med to forskjellige, en med og en uten majones..? Får tenke litt på det. Vet ikke hvorfor de ikke skulle ha med majones, heller. Noen som ikke liker majones tror at det smaker majones i sånn Waldorf - det gjør det jo ikke. men det kan jo tenkes de ikek tåler egg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.