Gå til innhold

Lett for å gråte

Anbefalte innlegg

Gjest hva tror dere????
Skrevet

Har det egentlig ikke så bra med meg selv, så dette kan være grunnen til at jeg lett tyr til tårer. Forstår ikke helt hva som feiler meg. Her en dag satt jeg på bussen, da det kom en hel haug med småunger (fra barnehagen), og da jeg så de fikk jeg tårer i øynene. Måtte bare snu hodet, slik at ingen skulle se. Det samme skjer hvis jeg ser noe trist på tv, eller noen forteller noe...

Har alltid fått tårer i øynene når jeg har sett/hørt noe som rører meg, men dette er da begynt å bli ekstremt, og litt plagsomt også....

Er dette vanlig, eller er det bare jeg som er så utslitt, at jeg ikke holder det ut lenger? Er rett og slett sliten, og skulle bare ønske jeg kunne reist på ferie alene, slappet av, og ikke tenkt på noen ting....men der er ikke mulig rett og slett, for jeg har det best når jeg ikke tenker.

Hva skal jeg gjøre? ER dette utslag av stresset og alle problemene mine, eller? For normalt tror jeg ikke det er. Vil bare at alt skal forsvinne!!

Gjest rutangis netu
Skrevet

Du sier du har mange problemer for tiden, da er det normalt å være trist og bli utslitt. Alt en ser, på TV eller i virkeligheten, som minner om 'bedre dager' eller slik en egentlig ønsker å ha det, kan få en til å gråte! Helt naturlig og menneskelig det, enten det er barnehagebarn eller en koslig familiejulaftenidyll på TV.

Skrevet

Det kan være en kombinasjon av alder og mental metning. *dukker*

Selv er jeg blitt en gammel mann som lett lar meg rive med, følelsesmessig. Derfor klarer jeg heller ikke se på filmer som vi ser bli diskutert lenger nede på listen her. Men dette kom ikke før jeg ble far til ei lita jente, som jeg forguder over alt på denne jord.

Tanken på at ikke alle andre unger på hennes alder har det like bra plager meg - ofte.

Skrevet

Høres akkurat ut som meg det der. Emosjonelt overbelastet kanskje ;)

Det er ikke den verste egenskapen en kan ha å være følelsesmenneske, men det kan være slitsomt til tider. Merker godt at det blir veldig forsterket av at jeg er f.eks sliten eller i dårlig humør, og nå som jeg er gravid er det bare helt håpløst.

Gjest hva tror dere????
Skrevet

Takk for svar alle sammen. Føler meg litt bedre nå som jeg vet at jeg ikke er den eneste;)

Skrevet

Når man er utslitt og mangler masse søvn over lengre tid, blir det gjerne sånn. Jeg er ikke stort bedre selv til tider, det skal ingenting til for å røre meg, og spesielt ikke i de mest slitne periodene.

Det er visst bare på jobb at jeg klarer å distansere meg, og takk og pris for det... man opplever litt av hvert i jobben jeg har...

Gjest papirtiger
Skrevet

Hadde det på samme måte, helt til jeg sluttet med hormon-prevensjon .)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...