Gå til innhold

Lett for å gråte


Gjest hva tror dere????

Anbefalte innlegg

Gjest hva tror dere????

Har det egentlig ikke så bra med meg selv, så dette kan være grunnen til at jeg lett tyr til tårer. Forstår ikke helt hva som feiler meg. Her en dag satt jeg på bussen, da det kom en hel haug med småunger (fra barnehagen), og da jeg så de fikk jeg tårer i øynene. Måtte bare snu hodet, slik at ingen skulle se. Det samme skjer hvis jeg ser noe trist på tv, eller noen forteller noe...

Har alltid fått tårer i øynene når jeg har sett/hørt noe som rører meg, men dette er da begynt å bli ekstremt, og litt plagsomt også....

Er dette vanlig, eller er det bare jeg som er så utslitt, at jeg ikke holder det ut lenger? Er rett og slett sliten, og skulle bare ønske jeg kunne reist på ferie alene, slappet av, og ikke tenkt på noen ting....

Hva skal jeg gjøre? ER dette utslag av stresset og alle problemene mine, eller? For normalt tror jeg ikke det er. Vil bare at alt skal forsvinne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest High sensitive person

Høres ut som du er en High sensitive person. Dette er noe man er født som. Noen er mer følsomme enn andre og man må bare lære seg å leve med denne følsomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trassasa

Slik jeg forstår innlegget ditt virker det som om du vet svaret selv. -- stress --

Alle er vel mer følsomme til tider. Ingen grunn til å anse det som unormalt. Se det heller som ett positivt trekk. Det er ofte veldig sjarmerende å vise følelser, om enn ufrivillig hva graden angår.

gledelig jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du er en High sensitive person. Dette er noe man er født som. Noen er mer følsomme enn andre og man må bare lære seg å leve med denne følsomheten.

Ja, det må vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...