lovl Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Hei Er det noen som kjenner til hva som gjør at man får vond lukt i navlen..... lukter nesten som cheese doodles hehe men ææækkkelllleeetttt???????????? Har innimellom våknet om natten av at jeg er klissete rundt navlen.... det som kommer ut er balnkt.... Har idag prøvd med og vaske navlen med pyrisept...håper det kan hjelpe...men er det noen som vet noe om dette eller har opplevd dette selv. god jul 0 Siter
flisa Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 LOL .- - - det holder å vaske seg hver dag - og TØRKE skikkelig - prøv med føhner i navelen etter du har dusja! 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Har du piercing i navlen? 0 Siter
Elis31 Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Du må ha sopp. Vask og tørk deg skikkelig. Sopp trives der det er vått og fuktig. Hvis det ikke går over gå til lege, og få noe som virker, kanksje du har en betennelse eller noe. 0 Siter
lovl Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Skrevet 26. desember 2004 LOL .- - - det holder å vaske seg hver dag - og TØRKE skikkelig - prøv med føhner i navelen etter du har dusja! gjett om eg har det då....... vasker og tørker hver dag.... 0 Siter
lovl Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Skrevet 26. desember 2004 Har du piercing i navlen? nei ingen piercing i navlen 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 gjett om eg har det då....... vasker og tørker hver dag.... Høres ut som om det er infisert, prøv å holde det enda tørrere ved å pudre med potetmel, gjerne både morgen og kveld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.