Gå til innhold

vond lukt i navlen og blank væske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen som kjenner til hva som gjør at man får vond lukt i navlen..... lukter nesten som cheese doodles hehe men ææækkkelllleeetttt???????????? Har innimellom våknet om natten av at jeg er klissete rundt navlen.... det som kommer ut er balnkt.... Har idag prøvd med og vaske navlen med pyrisept...håper det kan hjelpe...men er det noen som vet noe om dette eller har opplevd dette selv.

god jul

Skrevet

LOL .- - - det holder å vaske seg hver dag - og TØRKE skikkelig - prøv med føhner i navelen etter du har dusja!

Skrevet

Du må ha sopp. Vask og tørk deg skikkelig. Sopp trives der det er vått og fuktig. Hvis det ikke går over gå til lege, og få noe som virker, kanksje du har en betennelse eller noe.

Skrevet

LOL .- - - det holder å vaske seg hver dag - og TØRKE skikkelig - prøv med føhner i navelen etter du har dusja!

gjett om eg har det då....... vasker og tørker hver dag....

Skrevet

gjett om eg har det då....... vasker og tørker hver dag....

Høres ut som om det er infisert, prøv å holde det enda tørrere ved å pudre med potetmel, gjerne både morgen og kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...