Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nye fonter og fjerning av en skrollbar er ingen god ide, Webs.

I og med at spaltene er (altfor) smale i utgangspunktet og ikke rommer rare tekstbiten i bredden, blir det helt håpløst å lese hva som står, feks i 100 nyeste.

Men verre er at du ved noen visninger har fjernet skrollbaren under spalten der vi leser alle overskriftene, altså feks 100 nyeste. Nå kan i hvert fall ikke jeg skrolle 'innover' i spalten for å få med meg hele da heller ikke bruke den 'indre menyen' (ved siden av teksten '100 nyeste - Nye fra utvalgte - Pakk ut/Pakk sammen trådene). Denne 'indre menyen' er bredere enn spalten (som altså ikke lar seg skrolle i).

Fonten i 'Skriv inn ditt innlegg' (som jeg skriver akkurat NÅ) er imidlertid veldig bra. Lettlest og god. Men selve skrivefeltet er altfor lite, nå har jeg 10 linjer til disposisjon.

Og at jeg må skrolle nedover for fullt i _denne_ spalten samt skrolle helt til høyre på skjermen for å få fram Forhåndsvisning og Send innlegg er forferdelig tungvint.

Hvorfor ikke lage et brukervennlig grensesnitt?

Fortsetter under...

Det har ikke blitt gjort noe med verken fonter eller scrollbar på lenge nå, så vet ikke hva du sikter til... Kanskje du har ulumskheter på maskinen din?

Fikk akkurat beskjed fra nettleverandør om diverse oppgraderinger etc. Kan være der.

Benytter anledningen til å ønske riktig godt nytt år og takk for det gamle! Jeg er langt fra den 'verste' på Dol, og lurer på om du synes jeg bør gjøre noe med det? Lage bøljer, lissom...?

Det har ikke blitt gjort noe med verken fonter eller scrollbar på lenge nå, så vet ikke hva du sikter til... Kanskje du har ulumskheter på maskinen din?

den vertikale scrollbaren som står der hvor man leser hele tråden - ligger GJEMT bak scrollbaren til hele framesettet. (er det forståelig nok?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...