Gå til innhold

Beste og verste julegave

Anbefalte innlegg

Gjest Nå er det over allikevel
Skrevet

Beste var et smykke. Verste var en pynteting som jeg ikke har plass til,eller lyst til å finne en plass til.

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

9

• lurulf

8

• Grip

7

• MsSophie

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fineste: et stort sølvhjerte.

Verste: en grusom genser i acryl fra en venninne. Lurer på hvordan jeg skal bortforklare at jeg aldri kommer til å bruke den.

Skrevet

Vi gutta får jo lett kjøpt Bjørn Borge-boxere til 2-300 kroner til bruk forneden. Så som du sier; Slike gaver er gode greier, og blir iallefall brukt.

Ja, om det er kvalitets-undertøy er det noe annet. Men et par fra Lindex som i høyden koster 30 kr, er liksom ikke så mye å rope Hurra for!

Skrevet

Undertøy er alltid kjærkommene gaver her hos oss.

Når jeg tenker etter så ga jeg faktisk fadderbarnet mitt (gutt 15 år) et par boxere til jul!

Da håper jeg det ikke var et par fra Lindex til Max 30 kr :-(

Skrevet

Fineste var to smykker, det ene fordi det er veldig pent og fra min moren min. Det andre fordi det var fra kjæresten min og han hadde fått det laget av en smykkedesigner, fordi jeg hadde ytret et noe orginalt smykkeønske for leeenge siden (tenk at han husket det!).

Fikk bare fine gaver, da jeg bare kjøper og mottar julepresanger fra mennesker som virkelig betyr noe for meg.

Skrevet

Jeg fikk bare fine julegaver i år:-)

Den verste gaven sønnen min fikk er en leke som bråker noe helt forferdelig - han forguder den selvsagt...

Gjest send den til meg da :)
Skrevet

Beste: ny foto/multifunksjonsskriver og et nyyydelig Pilgrim smykke.

Verste: salt og pepper-sett i sølvplett og hvitt porselen, hvor holderen er formet som en vannkran, og bøssene skal se ut som gammeldagse knotter til å skru "vannet" *herregud* av og på med. Kanskje jeg er utaknemlig *dårlig sdamvittighet*, men den blir iksom litt malplassert!Det første jeg tenkte da jeg så den var WHY??? Hadde jo vært kjempefint med et sånt sett i mer diskret design! Her er bilde av herligheten...

http://www.panoramagruppen.no/ImageArchive/93/83990.jpg

Mvh

Syns den var artig og fin jeg :o)

Skulle gjerne hatt den på kjøkkenbordet :o)

Skrevet

Fikk eigentleg ingen kjipe julegåver. Eg fikk ei gåve eg ikkje har plass til - nemlig ein elektrisk potetskrellar. Men den var veldig godt meint.

Den beste julegåva, den fikk eg ikkje. Og den trur eg at eg aldri kjem til å få heller. Derfor har eg vore veldig trist i jula.

Men ellers fikk vi jo fine ting. Mest til gemalen og meg saman, men det er jo greit nok. Det blir jo ofte slik når ein blir gammal og ihoppara med ein anna sokk.

Skrevet

Beste (ihvertfall dyreste ) var en symaskin. Samboer'n har nok en baktanke med å gi meg den, men jeg ville jo ha den da :-)

Kjipeste var en blå duk i kunststoff.

Den aller, aller beste julegaven var å se hvor glade ungene ble over alle gavene sine...

Skrevet

Fikk eigentleg ingen kjipe julegåver. Eg fikk ei gåve eg ikkje har plass til - nemlig ein elektrisk potetskrellar. Men den var veldig godt meint.

Den beste julegåva, den fikk eg ikkje. Og den trur eg at eg aldri kjem til å få heller. Derfor har eg vore veldig trist i jula.

Men ellers fikk vi jo fine ting. Mest til gemalen og meg saman, men det er jo greit nok. Det blir jo ofte slik når ein blir gammal og ihoppara med ein anna sokk.

Hva var det du ønska deg som du ikke fikk da?

Skrevet

Verste: salt og pepper-sett i sølvplett og hvitt porselen, hvor holderen er formet som en vannkran, og bøssene skal se ut som gammeldagse knotter til å skru "vannet" *herregud* av og på med. Kanskje jeg er utaknemlig *dårlig sdamvittighet*, men den blir iksom litt malplassert!Det første jeg tenkte da jeg så den var WHY??? Hadde jo vært kjempefint med et sånt sett i mer diskret design! Her er bilde av herligheten...

Mvh

Den var jo dritkul!

Gjest rutangis netu
Skrevet

Fineste: et stort sølvhjerte.

Verste: en grusom genser i acryl fra en venninne. Lurer på hvordan jeg skal bortforklare at jeg aldri kommer til å bruke den.

Blir den ikke ødelagt i vaskemaskinen da tro? Eller så klipper den lillenevøen din (eller noen andre) hull i den, eller ei bikkje eller katte river hull i den. Eller den får en flekk som ikke går vekk. Piece of cake!

Gjest rutangis netu
Skrevet

Ja, om det er kvalitets-undertøy er det noe annet. Men et par fra Lindex som i høyden koster 30 kr, er liksom ikke så mye å rope Hurra for!

Hadde den samme trusa vært en bedre gave hvis den kosten 150 og hadde et designernavn? Noen mennesker ser ut til å mene det!

Gjest rutangis netu
Skrevet

Mvh

Var jo kjempeartig da! Men en må jo ha litt humoristisk sans for å eie en slik.

Skrevet

Hadde den samme trusa vært en bedre gave hvis den kosten 150 og hadde et designernavn? Noen mennesker ser ut til å mene det!

...ja, og det er spesielt viktig til barn, for de vokser jo ikke fra ting heller....:-)

Skrevet

Den beste var vel gaven fra mannen min og sønnen min. Av fireåringen fikk jeg et sølvhjerte og kjede som jeg ønsket meg (plukket ut egenhendig av fireåringen i gullsmed-butikken!), og av mannen min et gavekort + noe til som jeg akter å bruke på klær!

Ifjor fikk jeg et kjempestort syskrin av mannen min, og det er den beste gaven noensinne:-)!

Skrevet

....den verste var et grusomt fat i glass eller krystall jeg fikk av den mellomste broren min. Det var dekorert med et kattefjes, i kraftige, grelle penselstrøk. *grøss*

Det skal byttes! Jeg pleier sjelden eller aldri bytte julegaver, jeg godtar det jeg får. Men dette fatet klarer jeg bare ikke ha i hus...!

Skrevet

....den verste var et grusomt fat i glass eller krystall jeg fikk av den mellomste broren min. Det var dekorert med et kattefjes, i kraftige, grelle penselstrøk. *grøss*

Det skal byttes! Jeg pleier sjelden eller aldri bytte julegaver, jeg godtar det jeg får. Men dette fatet klarer jeg bare ikke ha i hus...!

Den hørtes ikke mye dekorativ ut. *LOL*

Skrevet

Den hørtes ikke mye dekorativ ut. *LOL*

Nei, og det verste er jo hvordan i alle dager broren min kunne synes at det var en passende gave til MEG!??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...