Gjest Linneke Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Skal snart ha en operasjon. Regner med at jeg kommer til å få mye fravær på skolen, pga jeg får vondt for å gå. Går det ann å få støtte til taxi så jeg kommer meg på skolen når det er obligatoriske forelesninger? skal ikke operere ben eller hofter, men kommer til å få ganske vondt når jeg går likevel. Noen tips? 0 Siter
Gjest trønderen Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Snakk med trygdekontoret men dem er jævlig vanskelig noen ganger.Lykke til 0 Siter
Gjest hennes&maurits Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Ja, du får dekket reiser. Be om rekvisisjon på sykehuset så går det i orden. Lykke til med operasjonen! 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Så lenge du kan gå er det blitt svært vanskelig å få dekket reiser. Egenandelen er forøvrig 115 kr og du må ha ny rekvisisjon fra legen og vise fram hver gang til drosjesjåføren hver du trenger det. Nye regler fra 1.1.05 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.