UrbanSuper Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Hei! Etter plutselige problemer med fet hud/hår og akne begynte jeg på en roaccutankur som jeg sluttet med for 2 mnd siden. Resultatet ble meget bra, og foreløpig har det holdt seg slik også. Men nå har jeg merket at huden er blitt fet igjen og frykter derfor tilbakefall. Jeg trodde at roaccutan skulle "nøytralisere" talgkjertlene i mer eller mindre grad. Har noen erfaringer med dette? Eventuelt hvordan steller dere huden etter avsluttet kur? 0 Siter
sørnorge22 Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 heisann! avsluttet min kur for ca 4-5 mnd siden og har ikke hatt tilbakefall, annet enn at jeg fikk noen som forsvant etter et døgn til to - og det fikk jeg faktisk allergitabletter mot og er fin igjen. Men har ikke merket noen forksjell på huden igrunnen, har samme type hud nå som før tror jeg. Jeg tror ikke du trenger bekymre deg, jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.