Gå til innhold

Restemat? Jeg vil ha grandis!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde masse folk her på julaften og det er igjen to tonn mat.

Man kan ikke kaste mat, så mamma fikk med seg begge tonnene hjem til seg.

Jeg er lei ribbe og pølser, nå vil jeg og ungene ha spagetti, pizza og taco!

Jeg synes ingen mat er god dagen etter, og kaster bestandig fårikålen, pølsene og kjøttkakene.

Er dette med restemat en generasjonsgreie?

Skrevet

Noen påståt at de synes ribba er best dagen derpå, og kliner den feite maten på brødskiva.

Personlig har jeg aldri spist reste-julemat, det holder med julaften for meg. Og at folk kan legge på seg flere kg i desember er for meg et mysterium, for jeg fikser ikke slik mat mer enn èn gang i jula. Høyst to, om man skal ta med et julebord.

Gjest Stappmett
Skrevet

Tror nok det! Men vi hadde rester etter julaften igår. I dag skulle vi hatt en stek, men ingen hadde lyst på. Så her blir det pizza fra fryser'n. Hvis vi gidder. har ikke matlyst. Har blitt skikkelig matleie alle sammen.

Skrevet

Kjøttkaker kan man da ikke kaste! Frys dem ned, eller del dem i to og stek dem. Så kan du ha dem som hamburgere....

Skrevet

Noen påståt at de synes ribba er best dagen derpå, og kliner den feite maten på brødskiva.

Personlig har jeg aldri spist reste-julemat, det holder med julaften for meg. Og at folk kan legge på seg flere kg i desember er for meg et mysterium, for jeg fikser ikke slik mat mer enn èn gang i jula. Høyst to, om man skal ta med et julebord.

Det er ikke ribba jeg legger på meg av altså.. Det må være marsipanen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...