Gå til innhold

liiness


Gjest nassejenta/ mamma til 2

Anbefalte innlegg

Gjest nassejenta/ mamma til 2

hei! jeg har ikke vært her på lenge, og satt og leste gjennom innlegg nå. Ser at du er gravid og bruker SSRI.

Først, gratulerer med graviditeten!!

Jeg har ei lita jente på snart 8 mnd. Jeg hadde en del angst under svangerskapet, og fikk 5mg Cipralex av min fastlege. Det tok jeg den siste tiden av svangerskapet, og de første månedene etter at hun ble født.

Jeg fikk en del "pes" på klinikken pga medisinene, men det brydde jeg meg ikke om. Min fastlege hadde sagt at det var trygt (samt NHD) og da stolte jeg på det!

Det er mye viktigere at mor er frisk og rask, enn at man skal lytte til de som "syns" så mye. Stol på de som virkelig har kunnskap om emnet.

Ville bare si dette til deg.

Lykke til!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...