Gjest Bare kall meg Kari Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 kunne tenke meg å jobbe som personlig assistent men siden jeg har hørt at noen har hatt noen negative opplevelser med det så lurte jeg på om det var slik at man kunne få veileding av en tredjeperson? Jeg er ung med ikke altfor mye livserfaring så jeg hadde følt meg tryggere om jeg hadde noen å snakke med hvis jeg skulle få noen form for problemer på jobben. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Hvis du jobber som personlig assistent gjennom Uloba, vil du få veiledning der. Men altså, de negative erfaringene som vi har lest om her inne er faktisk ikke så uvanlige. Så jeg vil anbefale at man som jente, jobber med ei jente og omvendt. Jeg har personlig assistent og kunne ikke tenke meg å ansette en mann og og har en kompis som har en mannlig assistent og trives med det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.