Gå til innhold

vil bli høyere og ha mindre pupper (igjen)

Anbefalte innlegg

nok en dag jeg tenker på høyden min:-( hvorfor måtte jeg bli født som kortvokst:-( jeg er bare 147 og føler meg som en liten 10åring når jeg går ute. derfor vil jeg jeg heller sitte hjemme og misunne andre som har en normal høyde. vondt i beina mine har jeg ofte også fordi jeg må gå med platåsko inne og ute. verger meg for å besøke andre fordi da må jeg ta av meg av beina og vise hvor liten jeg er. føler også at folk ser på meg og tenker at så lav hun er.. har tenkt på å strekke beina mine,men har ingen informasjon om det.lurer på om det er noen som vet noe om det? også lurer jeg på om jeg kan få en brystreduksjon dekt igjen? ble operert for ett års siden,men er ikke fornøyd. vil i b str. er i c nå.. kan jeg i såfall ta både en brystreduksjon og bukplastik samtidig? håper noen har gode råd og svar:-)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg føler med deg.Er 1.52 lav selv.Det er nok best å slå seg til ro med høyden, gutter liker små jenter.

Når det gjelder brystene tror jeg du kan operere en gang til. Jeg opererte nå i høst,og vet ikke helt om jeg er fornøyd.Men det tar vel ca et halvt år før brystene blir fine etter en reduksjon.

Uansett lykke til hvis du får ny operasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...