Gå til innhold

Rørende...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ei dame kaller deg for rørende... Er det et kompliment, eller hva er det...?

Skrevet

Hun mente nok at du er så gammel at du rører!

Med vennlig hilsen

Gjest rutangis netu
Skrevet

Det KAN være et uttrykk for at hun synes du er litt stakkarslig.

Det KAN også være hun mener at du har sagt noe som gjør at hun finner deg sjarmerende.

Skrevet

Hun mente nok at du er så gammel at du rører!

Med vennlig hilsen

Hehe. Ja, kanskje det er sånn det er.

Skrevet

Det KAN være et uttrykk for at hun synes du er litt stakkarslig.

Det KAN også være hun mener at du har sagt noe som gjør at hun finner deg sjarmerende.

KAN, KAN og KAN. Det var da svært så udefinitivt;-)

Skrevet

Det kommer vel an på sammenhengen...

Rørende er i utgangspunktet et positivt ord, men kan lett brukes ironisk.

Hva gjorde du da du var rørende?

Skrevet

Det kommer vel an på sammenhengen...

Rørende er i utgangspunktet et positivt ord, men kan lett brukes ironisk.

Hva gjorde du da du var rørende?

Jeg øste av min humor, og mitt vidd;-)

Skrevet

Rørende er da ikke et ord som brukes i forbindelse med historie\vitsefortelling!

Historien kan være rørende, ikke en voksen mann!

Merkelig dame..

Gjest rutangis netu
Skrevet

KAN, KAN og KAN. Det var da svært så udefinitivt;-)

Hva annet kan vi si da! Kan jo ikke si at det ER slik og slik. Vi kjenner jo ikke situasjonen i detalj, vi så ikke ansiktsuttrykk, hørte ikke tonefall osv. Den eneste som vet hva som var meninga bak orda, er dama som sa det. Spør henne hvis du må ha et sikkert svar.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Da var det nok spydig ment! Merk, VAR, ikke kunne være! ;-)

Skrevet

Hehe. Ja, kanskje det er sånn det er.

Hmm, her var det mye rør.......

Skrevet

Da var det nok ironisk ment...

Skrevet

Det er steget før nakkeskudd.

Aiaiai... Såpass ille:-/

Skrevet

Hva annet kan vi si da! Kan jo ikke si at det ER slik og slik. Vi kjenner jo ikke situasjonen i detalj, vi så ikke ansiktsuttrykk, hørte ikke tonefall osv. Den eneste som vet hva som var meninga bak orda, er dama som sa det. Spør henne hvis du må ha et sikkert svar.

Hehe, neida, det er jo ikke så mye mer å si. Og jeg trur faktisk det var ment som et kompliment. Jeg er jo tross alt musikeren. Men likevel... Rørende altså. Det er da litt drøyt å si om sjølvaste musikeren at han er rørende?

Skrevet

Rørende er da ikke et ord som brukes i forbindelse med historie\vitsefortelling!

Historien kan være rørende, ikke en voksen mann!

Merkelig dame..

Nåja. Humor og vidd kan da være så mye mer enn vitse/historiefortelling. Kan oppfattes på forskjellige måter også. Ja, kan endog ha forskjellige klangbunner.

Skrevet

Da var det nok ironisk ment...

Ja, det skal du jaggu meg se at det var... Bruke ironi mot ironiens mester. Høh. Den er drøy.

Skrevet

Altså, var, men er ikke spydig ment nå lenger?;-)

Gjest rutangis netu
Skrevet

hehe... Siden det ble for mye KAN for deg istad, så prøvde jeg å være litt mer bestemt. Derfor sa jeg at det er istedenfor kunne være. Det vil vel si at jeg egentlig er sikker på at det var en spydighet.

Skrevet

hehe... Siden det ble for mye KAN for deg istad, så prøvde jeg å være litt mer bestemt. Derfor sa jeg at det er istedenfor kunne være. Det vil vel si at jeg egentlig er sikker på at det var en spydighet.

Helt i orden. Jeg bare kverulerer;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...