Gå til innhold

Rørende...

Anbefalte innlegg

Gjest rutangis netu
Skrevet

Helt i orden. Jeg bare kverulerer;-)

:-) Ok, du gjør det heldigvis på en mye hyggeligere og mer humoristisk måte enn mange andre her inne.

Skrevet

Ja, det skal du jaggu meg se at det var... Bruke ironi mot ironiens mester. Høh. Den er drøy.

Er det du som er ironiens mester?

Den var ikke ironisk ment, mener bare at jeg ikke kan huske å ha lest noen av dine innlegg før, så jeg kjenner hverken viddet eller ironien din..

Men er du så god som du påstår, skal jeg jammen begynne å se etter deg :-)

Skrevet

:-) Ok, du gjør det heldigvis på en mye hyggeligere og mer humoristisk måte enn mange andre her inne.

Hyggelig og humoristisk, det er meg i et nøtteskall:-)

Skrevet

Er det du som er ironiens mester?

Den var ikke ironisk ment, mener bare at jeg ikke kan huske å ha lest noen av dine innlegg før, så jeg kjenner hverken viddet eller ironien din..

Men er du så god som du påstår, skal jeg jammen begynne å se etter deg :-)

Heh.... Det er visst sjeldnere jeg skriver her inne enn jeg hadde trudd. Vel, har du ike fått med deg musikeren i fri utfoldelse, så har du virkelig gått glipp av noe;-)

lurulf.... Jo, det er vel et nytt nick, kanskje.

Skrevet

Heh.... Det er visst sjeldnere jeg skriver her inne enn jeg hadde trudd. Vel, har du ike fått med deg musikeren i fri utfoldelse, så har du virkelig gått glipp av noe;-)

lurulf.... Jo, det er vel et nytt nick, kanskje.

Der ser du, du er ikke her inne så mye som du tror ;)

lurulf er ikke et nytt nick, jeg har holdt til her litt til og fra i hvertfall i to-tre år.

Skrevet

Hyggelig og humoristisk, det er meg i et nøtteskall:-)

...og rørende, ikke glem rørende....;-)

Skrevet

Nåja. Humor og vidd kan da være så mye mer enn vitse/historiefortelling. Kan oppfattes på forskjellige måter også. Ja, kan endog ha forskjellige klangbunner.

Jammen, en mann er ikke rørende *sta*

Skrevet

Jammen, en mann er ikke rørende *sta*

En mann kan være rørende når han holder babyen sin for første gang. *Kverulere*

Men en mann er ikke rørende pga noe han har sagt, da er det det uttalte som eventuelt er rørende. Støtter deg der :-)

Skrevet

Det er feil norsk.

Du kan gjøre noe rørende, men jeg tviler på at du kan være "rørende".

Menmen, det er mye bedre enn å bli kalt for en slamp.

Skrevet

...og rørende, ikke glem rørende....;-)

Hm. Ja, er jeg egentlig det? Nei, det må ha vært ironi. Det var sikkert uansett positivt ment.

Skrevet

Der ser du, du er ikke her inne så mye som du tror ;)

lurulf er ikke et nytt nick, jeg har holdt til her litt til og fra i hvertfall i to-tre år.

Kanskje det bare er du som er sløv da;-)

Skrevet

Hm. Ja, er jeg egentlig det? Nei, det må ha vært ironi. Det var sikkert uansett positivt ment.

Ja, det vet vel du best selv....hva som skjedde i for og etterkant av det heller tvilsomme komplimentet....;-)

Skrevet

Kanskje det bare er du som er sløv da;-)

Sløvheten er vel gjensidig siden du ikke har oppdaget meg heller????

Dessuten tydet ikke den kommentaren din på så mye vidd, akkurat :(

Skrevet

Sløvheten er vel gjensidig siden du ikke har oppdaget meg heller????

Dessuten tydet ikke den kommentaren din på så mye vidd, akkurat :(

Ikke vær så nærtagende da;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...