flisa Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Driver og søker på Kaza og finner bare den som heter Poetry in Motion. Den jeg er ute etter har noen hjulpet meg med på DOL før det er visst et par som synger og noe av teksten er sånn: Every little move you take, it's poetry in motions, and everey little step you take...etc.etc. Hva heter den???? er de tyske tro? Må ha den, bare MÅ ha den! 0 Siter
amber sun Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Men den heter det; Poetry in motion- De som synger heter Inker and Hamilton. (lette akkurat fram plata for å sjekke) 0 Siter
amber sun Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Det er bilde av en porselensdukke utenpå cd'en, og selve plata heter Porcelain Doll.- 0 Siter
flisa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Skrevet 26. desember 2004 Men den heter det; Poetry in motion- De som synger heter Inker and Hamilton. (lette akkurat fram plata for å sjekke) *SUSSER PÅ* - da skal jeg søke på artist Er det den rette, så skal du jaggu få noe mer... 0 Siter
amber sun Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 *SUSSER PÅ* - da skal jeg søke på artist Er det den rette, så skal du jaggu få noe mer... Sjekk her: http://www.lyricsvault.net/ Så går du på Inker and Hamilton, da får du opp "poetry in motion".Trykk videre, og der popper teksten opp 0 Siter
Sør Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Med tanke på ditt innlegg nedenfor, så fant jeg denne til deg. Kanskje den passer bedre til barnehagelekene du så ivrig forfekter? . "Du få'kke leke mer i våres gård! Jeg er'kke venner med deg mer. Jeg skal skli på kjeller-lemmen, mens du står utenfor og ser. Du får'ke klyve mer i våres trær for jeg er'ke glad i deg! Du får'ke leke mer i våres gård, når du er så slem mot meg." . Unnskyld at jeg ikke kunne dy meg; jeg synes bare det er så morsomt med slike barnehagefakter. ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
flisa Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Skrevet 26. desember 2004 Sjekk her: http://www.lyricsvault.net/ Så går du på Inker and Hamilton, da får du opp "poetry in motion".Trykk videre, og der popper teksten opp Ja, og jeg var der i stad - men på Kaza finner jeg den i alle fall ikke . Men nå kan jeg i alle fall kjøpe plata! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.