Gå til innhold

Poetry in Motion...finner ikke sangen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og søker på Kaza og finner bare den som heter Poetry in Motion. Den jeg er ute etter har noen hjulpet meg med på DOL før det er visst et par som synger og noe av teksten er sånn:

Every little move you take, it's poetry in motions, and everey little step you take...etc.etc.

Hva heter den???? er de tyske tro?

Må ha den, bare MÅ ha den! :)

Skrevet

Men den heter det; Poetry in motion-

De som synger heter Inker and Hamilton.

(lette akkurat fram plata for å sjekke)

Skrevet

Det er bilde av en porselensdukke utenpå cd'en, og selve plata heter Porcelain Doll.-

:)

Skrevet

Men den heter det; Poetry in motion-

De som synger heter Inker and Hamilton.

(lette akkurat fram plata for å sjekke)

*SUSSER PÅ* - da skal jeg søke på artist :)

Er det den rette, så skal du jaggu få noe mer...

Skrevet

*SUSSER PÅ* - da skal jeg søke på artist :)

Er det den rette, så skal du jaggu få noe mer...

Sjekk her:

http://www.lyricsvault.net/

Så går du på Inker and Hamilton, da får du opp "poetry in motion".Trykk videre, og der popper teksten opp ;)

Skrevet

Med tanke på ditt innlegg nedenfor, så fant jeg denne til deg. Kanskje den passer bedre til barnehagelekene du så ivrig forfekter?

.

"Du få'kke leke mer i våres gård!

Jeg er'kke venner med deg mer.

Jeg skal skli på kjeller-lemmen,

mens du står utenfor og ser.

Du får'ke klyve mer i våres trær

for jeg er'ke glad i deg!

Du får'ke leke mer i våres gård,

når du er så slem mot meg."

.

Unnskyld at jeg ikke kunne dy meg; jeg synes bare det er så morsomt med slike barnehagefakter.

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Sjekk her:

http://www.lyricsvault.net/

Så går du på Inker and Hamilton, da får du opp "poetry in motion".Trykk videre, og der popper teksten opp ;)

Ja, og jeg var der i stad - men på Kaza finner jeg den i alle fall ikke . Men nå kan jeg i alle fall kjøpe plata! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...