Gjest merket det i dag Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Bør jeg gå til tannlegen snarest? Eller kan det gå over? Vil f.eks. betennelse gå over av seg selv? Tror jeg ringer tannlegen i morgen... Verker litt.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Betennelse i tannkjøttet kan gå over ved skylling med Hextril.(Fåes kjøpt på apoteket...) 0 Siter
Gjest merket det i dag Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Betennelse i tannkjøttet kan gå over ved skylling med Hextril.(Fåes kjøpt på apoteket...) Takk for tips:) Får gå innom apoteket i morgen. 0 Siter
Trulterufsa Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Takk for tips:) Får gå innom apoteket i morgen. Heftig bruk av tanntråd er også lurt. Jeg får sånt når noe kiler seg fast oppunder tannkjøttkanten, og det må gjerne jobbes med med både tanntråd og pirker for å få det ut. Og nevnte skylling. 0 Siter
Gjest merket det i går Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Heftig bruk av tanntråd er også lurt. Jeg får sånt når noe kiler seg fast oppunder tannkjøttkanten, og det må gjerne jobbes med med både tanntråd og pirker for å få det ut. Og nevnte skylling. Jeg har veldig tette tenner, så bør bruke tanntråd. Men der jeg merket noe er nesten helt innerst i munnen, og vanskelig å komme til. Litt bedre i dag, men har kjøpt skyllevannet Åsemor nevnte. Takk for svar:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Jeg har veldig tette tenner, så bør bruke tanntråd. Men der jeg merket noe er nesten helt innerst i munnen, og vanskelig å komme til. Litt bedre i dag, men har kjøpt skyllevannet Åsemor nevnte. Takk for svar:) Har du prøvd de nye "tanntrådbøylene" fra Jordan? http://www.jordan.no/graphics/Jordan/Tannpleie/Produktkategoribilder/topp_prodkat_5.jpg De er helt suverene! 0 Siter
Gjest merket det i går Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Har du prøvd de nye "tanntrådbøylene" fra Jordan? http://www.jordan.no/graphics/Jordan/Tannpleie/Produktkategoribilder/topp_prodkat_5.jpg De er helt suverene! Har ikke prøvd den, nei. Men noen andre mindre, som bare hang fast.. Takk for tips; den ser mer solid ut.. 0 Siter
Speak Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 På apoteket får du kjøpt et munnskyllemiddel som er ganske effektivt. (Men smaker dritt) Husker dessverre ikke hva det heter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.