Gå til innhold

vondt i tannkjøttet/mellom to tenner

Anbefalte innlegg

Gjest merket det i dag
Skrevet

Bør jeg gå til tannlegen snarest? Eller kan det gå over? Vil f.eks. betennelse gå over av seg selv? Tror jeg ringer tannlegen i morgen... Verker litt..

Skrevet

Betennelse i tannkjøttet kan gå over ved skylling med Hextril.(Fåes kjøpt på apoteket...)

Gjest merket det i dag
Skrevet

Betennelse i tannkjøttet kan gå over ved skylling med Hextril.(Fåes kjøpt på apoteket...)

Takk for tips:) Får gå innom apoteket i morgen.

Skrevet

Takk for tips:) Får gå innom apoteket i morgen.

Heftig bruk av tanntråd er også lurt. Jeg får sånt når noe kiler seg fast oppunder tannkjøttkanten, og det må gjerne jobbes med med både tanntråd og pirker for å få det ut. Og nevnte skylling.

Gjest merket det i går
Skrevet

Heftig bruk av tanntråd er også lurt. Jeg får sånt når noe kiler seg fast oppunder tannkjøttkanten, og det må gjerne jobbes med med både tanntråd og pirker for å få det ut. Og nevnte skylling.

Jeg har veldig tette tenner, så bør bruke tanntråd. Men der jeg merket noe er nesten helt innerst i munnen, og vanskelig å komme til. Litt bedre i dag, men har kjøpt skyllevannet Åsemor nevnte. Takk for svar:)

Skrevet

På apoteket får du kjøpt et munnskyllemiddel som er ganske effektivt. (Men smaker dritt) Husker dessverre ikke hva det heter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...