Gå til innhold

nyttår sammen, eller la mannen dra på fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg tenkte at vi skulle være hjemme på nyttår. Barna er små, og jeg skal på jobb lørdag morgen... Mannen min vil dra på fest, mens jeg vil at vi skal kose oss hjemme (lage god middag). Han er sur fordi han ønsker å feste, og jeg forstår jo at han har lyst til det. Men så skal jeg (igjen) sitte hjemme alene? Og så kommer han kanskje sent hjem, og det passer ikke når han også må tidlig opp. Hva skal jeg si? Han må jo få bestemme selv, og jeg vil ikke at han skal være hjemme om han ikke vil... Samtidig som det er best at han er hjemme. Hva mener dere?

Skrevet

Det var da også en dag å være komplett egoist. Jeg vet ikke hva som er surest for din del jeg, å sitte hjemme med en gretten mann, eller la han reise på fest. Jeg mener, når han ikke klarer å tenke såpass selv.

Har du besteforeldre til ungene som de kan være hos, så la dem reise dit og eventuellt bli med selv. Kanskje vanskelig hvis de bor et stykke unna - det vet jo ikke jeg noe om, men hvis mannen din er av typen som drikker seg dritings, så er det vel ikke så koselig for deg å reise på jobb å la han være alene med barna dagen etter.

Gjest vi holder vel sammen på sånne høytidskvelder vel
Skrevet

Ærlig talt, for en forferdelig barnslig mann du har !!

Hvis han er så egoist så la han dra, du skal jo på jobb, og han må ha barna helt alene, håper han har MANGE tømmermenn som plager han forferdelig denne lørdagen :o).

Skrevet

Han bør være hjemme hos deg og barna, ikke noe å tvile på spør du meg.

Skrevet

Har dere ikke et sted dere kan "parkere" barna, da?

Nei, det tror jeg ikke. Og jeg må jo opp halv syv lørdag morgen, så jeg kan ikke dra på fest..

Skrevet

Det var da også en dag å være komplett egoist. Jeg vet ikke hva som er surest for din del jeg, å sitte hjemme med en gretten mann, eller la han reise på fest. Jeg mener, når han ikke klarer å tenke såpass selv.

Har du besteforeldre til ungene som de kan være hos, så la dem reise dit og eventuellt bli med selv. Kanskje vanskelig hvis de bor et stykke unna - det vet jo ikke jeg noe om, men hvis mannen din er av typen som drikker seg dritings, så er det vel ikke så koselig for deg å reise på jobb å la han være alene med barna dagen etter.

Jeg vet ikke om besteforeldrene kan ha dem. Enklest er jo om mannen min også er hjemme...

Skrevet

Hvor gammel er mannen din? 19 år?

Nei... Men skulle visst trodd det!

Skrevet

Huff, stakkars deg...

Det var ett dumt forslag av han synes jeg...

Håper han holder seg hjemme. Og at dere får kost dere sammen heller!!

Håper det ordner seg, at han blir hjemme!!!!

Vennlig hilsen,

Gjest rutangis netu
Skrevet

En kan ikke gjøre som en vil når en har skaffet seg barn og familie! Høres barnslig ut han gubben din! Bare å tenke på å la kona sitte alene hjemme med barna en nyttårsaften!

Skrevet

Ja noe sånt kunne min ex-mann godt ha funnet på. Jeg venta tålmodig i mange år på at han skulle vise ansvar for barna våre og meg (jeg kan forresten ta ansvaret for meg selv) Da det tilslutt gikk opp for meg at han aldri kom til å forandre seg, var veien ut døra ganske kort. I ettertid angrer jeg på at jeg ikke forlangte at han skulle ta ansvar, men i likhet med deg så ønsket jeg ikke at han skulle sitte hjemme og være sur fordi han heller ville vært på fest. Det skulle han jaggu meg fått gjort om det hadde vært i dag. Så bare hold han hjemme du, han har vel selv valgt å ha familie og da må han ta konsekvensene av det og se til og bli voksen.

Godt nyttår til deg.

Skrevet

Jeg mener at han viser seg veldig umoden og lite ansvarsfull når han oppfører seg som du skriver.

Skjønner godt at du er fortvilet.

Skrevet

jeg synes at han skal få velge selv.

Dere kan jo lage og spise middag sammen uansett. Han trenger jo ikke akkurat å dra ut kl 17...

Gjest Cinderellla
Skrevet

Jeg mener du har valgt feil mann! *dukker*

:-)

Fy får en egoistisk mann!! Stakkars deg!

Man lar vel ikke den andre part sitte alene med barna på Nyttårsaften???

Værste jeg har hørt faktisk! At det går ann!!

Virker ikke som om han tenker på andre enn seg selv!

HÅper det ordner seg for dere!

Hadde ikke orket å være sammen med en sån egoist jeg da men....

Skrevet

Fy får en egoistisk mann!! Stakkars deg!

Man lar vel ikke den andre part sitte alene med barna på Nyttårsaften???

Værste jeg har hørt faktisk! At det går ann!!

Virker ikke som om han tenker på andre enn seg selv!

HÅper det ordner seg for dere!

Hadde ikke orket å være sammen med en sån egoist jeg da men....

hallo! det var ikke min mann!!!!!

Skrevet

Ja noe sånt kunne min ex-mann godt ha funnet på. Jeg venta tålmodig i mange år på at han skulle vise ansvar for barna våre og meg (jeg kan forresten ta ansvaret for meg selv) Da det tilslutt gikk opp for meg at han aldri kom til å forandre seg, var veien ut døra ganske kort. I ettertid angrer jeg på at jeg ikke forlangte at han skulle ta ansvar, men i likhet med deg så ønsket jeg ikke at han skulle sitte hjemme og være sur fordi han heller ville vært på fest. Det skulle han jaggu meg fått gjort om det hadde vært i dag. Så bare hold han hjemme du, han har vel selv valgt å ha familie og da må han ta konsekvensene av det og se til og bli voksen.

Godt nyttår til deg.

Godt nyttår:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...