Spirello Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Og da mener jeg ikke snille barn.. positv gravidtest, frieri eller noe sånt. Mener en pakke som er kjøpt i butikken! Den beste gaven vi fikk er et stilig servise til 8 med tallerkner, krus, og asjetter... 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Skriver/skanner og kopimaskin til PC`en!!! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 diamant ring og skinn knickers =) 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Ny oppvaskmaskin, jammen godt å ha, merket det virkelig da den gamle røk, men så var den 21 år og da, noe mere kan en vel ikke vente. 0 Siter
Gjest fikk få gaver i år... Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Beste: bok. (Noe annet: søsknene mine fikk ipod; jeg 250 kroner.. Det er urettferdig, synes jeg!) 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Skriver/skanner og kopimaskin til PC`en!!! Også et NYYYYDELIG gullarmbånd med rødt og hvitt gull!!!! 0 Siter
Speak Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Diamantøredobber. Jeg var i for for seg med da de ble kjøpt inn, så jeg visste hva jeg skulle få:-) 0 Siter
Gemini Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Beste: bok. (Noe annet: søsknene mine fikk ipod; jeg 250 kroner.. Det er urettferdig, synes jeg!) Ja,ikke at man skal sammenligne pris på gaver egentlig. Men det der blir for drøyt, en mini iPod koster jo ca 2200, og da blir det en ganske ekstrem forskjell i ditt tilfelle... :-( 0 Siter
Gjest someone out therel Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Fotostativ... tror nok det var ny mobil som var den beste og mest uventede gaven.. 0 Siter
Kvinna Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Det beste er en multifunksjonsskriver (helt super!) og et nydelig Pilgrimsmykke i messing/grønn-toner. 0 Siter
Lurveline Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Teller penger? Hvis det gjør det, så vil jeg si at 5000,- fra svigers var den beste gaven i år. Kommer godt med for en familie på 5 med veldig dårlig råd. 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Alle episodene "Anne fra Bjørkely" på DVD. *sukk* 0 Siter
fyrlykt Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Ny oppvaskmaskin, jammen godt å ha, merket det virkelig da den gamle røk, men så var den 21 år og da, noe mere kan en vel ikke vente. Hvem kjøpte oppvaskmaskin i julegave til deg? Jeg synes det grenser til det umoralske å gi kvinnen i huset en oppvaskmaskin i julegave. 0 Siter
amber sun Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Hvem kjøpte oppvaskmaskin i julegave til deg? Jeg synes det grenser til det umoralske å gi kvinnen i huset en oppvaskmaskin i julegave. Jeg hadde blitt kjempeglad for oppvaskmaskin hvis jeg ikke hadde fra før, eller hvis den vi har røyk. 0 Siter
Kjersti S Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Digitalkamera og kjøkkenmaskin (sånn skikkelig med elting og alt!). Det har jeg ønsket meg i flere år!!! Ellers ble jeg glad for alt jeg - fikk ingen "idiotgaver" (som jeg kommer på i farta i alle fall..) Men på tampen vil jeg nevne en sånn "annen" gave som ble nevnt - nemlig at pappa'n min, som var værfast på Nordsjøen helt til langt utpå dagen på julaften, rakk å komme seg trygt hjem akkurat i tide til julemiddagen! (så fikk det heller være at middagen ble litt seinere enn vanlig) 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Hvem kjøpte oppvaskmaskin i julegave til deg? Jeg synes det grenser til det umoralske å gi kvinnen i huset en oppvaskmaskin i julegave. Siden både pc'n, støvsugeren og oppvaskmaskinen røk i løpet av tre uker rett før jul og alt ble fornyet så ble vi enige om at oppvaskmaskin var julegave. Kanskje jeg uttrykte meg litt feil da, for var vel en felles gave til oss begge iår dette. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Ja,ikke at man skal sammenligne pris på gaver egentlig. Men det der blir for drøyt, en mini iPod koster jo ca 2200, og da blir det en ganske ekstrem forskjell i ditt tilfelle... :-( Kanskje det var halvsøsken,- og de fikk den dyre gaven fra den andre delen av familien... F.eks. 0 Siter
krepseline Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 tror nok det var ny mobil som var den beste og mest uventede gaven.. Jeg fikk et opphold i Barcelona av min elskede. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.