Gå til innhold

Hva er den beste gaven du fikk i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og da mener jeg ikke snille barn.. positv gravidtest, frieri eller noe sånt. Mener en pakke som er kjøpt i butikken!

Den beste gaven vi fikk er et stilig servise til 8 med tallerkner, krus, og asjetter...

Skrevet

Ny oppvaskmaskin, jammen godt å ha, merket det virkelig da den gamle røk, men så var den 21 år og da, noe mere kan en vel ikke vente.

Gjest fikk få gaver i år...
Skrevet

Beste: bok. (Noe annet: søsknene mine fikk ipod; jeg 250 kroner.. Det er urettferdig, synes jeg!)

Skrevet

Skriver/skanner og kopimaskin til PC`en!!!

Også et NYYYYDELIG gullarmbånd med rødt og hvitt gull!!!!

Skrevet

Diamantøredobber. Jeg var i for for seg med da de ble kjøpt inn, så jeg visste hva jeg skulle få:-)

Skrevet

Beste: bok. (Noe annet: søsknene mine fikk ipod; jeg 250 kroner.. Det er urettferdig, synes jeg!)

Ja,ikke at man skal sammenligne pris på gaver egentlig. Men det der blir for drøyt, en mini iPod koster jo ca 2200, og da blir det en ganske ekstrem forskjell i ditt tilfelle... :-(

Gjest someone out therel
Skrevet

Fotostativ...

tror nok det var ny mobil som var den beste og mest uventede gaven..

Skrevet

Det beste er en multifunksjonsskriver (helt super!) og et nydelig Pilgrimsmykke i messing/grønn-toner.

Skrevet

Teller penger?

Hvis det gjør det, så vil jeg si at 5000,- fra svigers var den beste gaven i år. Kommer godt med for en familie på 5 med veldig dårlig råd.

Gjest kvitsymra
Skrevet

Alle episodene "Anne fra Bjørkely" på DVD. *sukk*

Skrevet

Ny oppvaskmaskin, jammen godt å ha, merket det virkelig da den gamle røk, men så var den 21 år og da, noe mere kan en vel ikke vente.

Hvem kjøpte oppvaskmaskin i julegave til deg? Jeg synes det grenser til det umoralske å gi kvinnen i huset en oppvaskmaskin i julegave.

Skrevet

Hvem kjøpte oppvaskmaskin i julegave til deg? Jeg synes det grenser til det umoralske å gi kvinnen i huset en oppvaskmaskin i julegave.

Jeg hadde blitt kjempeglad for oppvaskmaskin hvis jeg ikke hadde fra før, eller hvis den vi har røyk.

Skrevet

Digitalkamera og kjøkkenmaskin (sånn skikkelig med elting og alt!). Det har jeg ønsket meg i flere år!!!

Ellers ble jeg glad for alt jeg - fikk ingen "idiotgaver" (som jeg kommer på i farta i alle fall..)

Men på tampen vil jeg nevne en sånn "annen" gave som ble nevnt - nemlig at pappa'n min, som var værfast på Nordsjøen helt til langt utpå dagen på julaften, rakk å komme seg trygt hjem akkurat i tide til julemiddagen! (så fikk det heller være at middagen ble litt seinere enn vanlig)

Skrevet

Siden både pc'n, støvsugeren og oppvaskmaskinen røk i løpet av tre uker rett før jul og alt ble fornyet så ble vi enige om at oppvaskmaskin var julegave.

Kanskje jeg uttrykte meg litt feil da, for var vel en felles gave til oss begge iår dette.

Skrevet

Ja,ikke at man skal sammenligne pris på gaver egentlig. Men det der blir for drøyt, en mini iPod koster jo ca 2200, og da blir det en ganske ekstrem forskjell i ditt tilfelle... :-(

Kanskje det var halvsøsken,- og de fikk den dyre gaven fra den andre delen av familien... F.eks.

Skrevet

tror nok det var ny mobil som var den beste og mest uventede gaven..

Jeg fikk et opphold i Barcelona av min elskede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...