Gå til innhold

Paracet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på fylla i går, og ble etter hvert litt dårlig, så jeg tok tilsammen 3-5 paracet.. er det farlig? hva kan skje? er litt kvalm akkurat nå, men det tror jeg er fordi jeg drakk så mye som jeg gjorde..har spydd noen ganger, kan jeg ha spydd ut paracetene da?

Gjest papirtiger
Skrevet

3-5 paracet på EN gang er for mye. I løpet av en dag er det greit. Større dose gir ikke nødvendigvis større virkning.

Men farlig? Nei.

Gjest himle med øya
Skrevet

Hvordan skal noen her inne vite om du har spydd ut paracetene eller ei ??

Gjest vet ikke hvorfor
Skrevet

3-5 paracet på EN gang er for mye. I løpet av en dag er det greit. Større dose gir ikke nødvendigvis større virkning.

Men farlig? Nei.

Jeg har ofte fått besjed på apoteket at paracet ikke må inntas sammen med alkohol.

lalala1365380457
Skrevet

det er farlig å ta paracet sammen med alkohol. i hverste fall kan man sovne inn for godt.

syns å huske at noen sa at paracet sammen med alkohol er den mest brukte selvmordsmetode. (mulig jeg husker feil)

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg har ofte fått besjed på apoteket at paracet ikke må inntas sammen med alkohol.

Ingen grunn til å stresse leveren mer enn nødvendig, men _farlig_ er å overdrive. Men nei, det anbefales ikke.

Selvmord med paracet? Det blir en langsom død, leveren er nokså robust.

Skrevet

Det var iallefall ikke så lurt å ta paracet, da blir du om mulig enda mer kvalm, hehe. Mer stress på lever'n.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...