Gjest Timari Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 fikk en forseglet DVD i julepresang fra Spaceworld. NÅ i dag gikk jeg til en spaceworld butikk og ville bytte den. Det kunne jeg ikke fordi de ikke solgte den filmen jeg skulle bytte. Må jeg altså først ringe de ulike Spaceworld-butikkene og spørre om de har den filmen før jeg kan bytte? gjelder byttingen bare i samme spaceworldbutikk eller? 0 Siter
Excelsion Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Det er ikke en rettighet man har krav på å få byttet når man handler over disk. Det er en service butikkene gjør for kundene. Ikke sikkert alle er så villige. 0 Siter
Gjest Cinderellla Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Du har 10 dagers angrefrist, da skal du kunne få igjen pengene eller bytte til annet produkt!!! Dette er et krav du har ja!!! Synes du har blitt veldig dårlig behandlet der du var!!! At DE ikke har den filmen du fikk er vel ikke ditt problem!! Her skulle de tatt i mot dvd´en din og byttet filmen selv med de andre Spaceworld butikkene. Synes du fikk skikkelig dårlig service der du var!!! Stå på, dette har du krav på å få byttet! De prøver seg men du bør ikke gi deg! En jeg kjenner printet ut hele kjøpsloven fra internett og ga den til de!! Der står det svart på hvitt hva du har krav på! ;-) Lykke til!!!:-) 0 Siter
citoyen Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Du har 10 dagers angrefrist, da skal du kunne få igjen pengene eller bytte til annet produkt!!! Dette er et krav du har ja!!! Synes du har blitt veldig dårlig behandlet der du var!!! At DE ikke har den filmen du fikk er vel ikke ditt problem!! Her skulle de tatt i mot dvd´en din og byttet filmen selv med de andre Spaceworld butikkene. Synes du fikk skikkelig dårlig service der du var!!! Stå på, dette har du krav på å få byttet! De prøver seg men du bør ikke gi deg! En jeg kjenner printet ut hele kjøpsloven fra internett og ga den til de!! Der står det svart på hvitt hva du har krav på! ;-) Lykke til!!!:-) Angrefristen gjelder ikke ved kjøp over disk. Den gjelder ved postordre/netthandel og dørsalg. Butikken er i sin fulle rett til å ikke bytte varen. Man kan selvsagt kalle det dårlig service, men dårlig service er dessverre ikke forbudt 0 Siter
Gjest førbannet Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Opplevde noe av det samme før jul. Kjøpte defekt mp3 spiller hos Spaceworld. Så jo ikke dette før vi hadde brukt den. Gikk tilbake og ville ha ny, men nei..den skulle sendes inn til rep. Og man vet jo hva som skjer da. En sånn spiller blir ikke fin igjen.Skulle få den tilbake etter en ukes tid. Det har nå gått 2 uker..som vanlig. Håper den går ad undas en gang til. Da har vi krav på ny. Nei Spaceworld er og blir en drittbutikk..skyhøye priser og dårlig service. Så vi burde visst bedre og skygga unna den butikken. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Det er ikke en rettighet man har krav på å få byttet når man handler over disk. Det er en service butikkene gjør for kundene. Ikke sikkert alle er så villige. Men da bør de i det minste opplyse kundene om at det ikke er sikkert at de får byttet saken. Når folk kjøper med foresegling så er jo det en forsikring om at den kan byttes. Dessuten så vil jo butikken tjene på det også. Heretter så får de se og informere!! 0 Siter
Nikki Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Du har 10 dagers angrefrist, da skal du kunne få igjen pengene eller bytte til annet produkt!!! Dette er et krav du har ja!!! Synes du har blitt veldig dårlig behandlet der du var!!! At DE ikke har den filmen du fikk er vel ikke ditt problem!! Her skulle de tatt i mot dvd´en din og byttet filmen selv med de andre Spaceworld butikkene. Synes du fikk skikkelig dårlig service der du var!!! Stå på, dette har du krav på å få byttet! De prøver seg men du bør ikke gi deg! En jeg kjenner printet ut hele kjøpsloven fra internett og ga den til de!! Der står det svart på hvitt hva du har krav på! ;-) Lykke til!!!:-) Ingenting av det du skriver står i forbrukerkjøpsloven... Man har ikke angrerett på varer kjøpt i butikken. At butikkene bytter varer er en service de yter, ingen rettighet du har. Dersom butikken ikke selger den varen du ønsker å bytte, så er det naturlig at de ikke vil ta den inn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.