Gå til innhold

hei

Gjest klem jente 15

Anbefalte innlegg

Gjest klem jente 15
Skrevet

Jeg har prøvd å slanke meg kjempe lenge nå å gikk ned 8 kilo så bare spiste jeg vanlig igjen å ble sjukk å nå veier jeg 50 kilo igjen!!! å jeg må gå ned i vekt siden kusina mi og jeg har lagd et veddemål som er at den som veier minst i påska skal få 200 kr av den andre... vet dere åssen jeg kan bli tynnere!!???? er slankepiller bra?? hvor masse skal jeg veie når jeg er 168 høy

Skrevet

1)er du seriøs? det er det første jeg lurer på.

2)Nei du er ikke tjukk.

3)ikke slank deg

Gjest å herregud for en hjerne!
Skrevet

Du er "sjukk" i huet.

Skrevet

hvordan kan du en gang finne på å si at du er tykk når du er 168cm høy og veier 50 kilo? Jeg synes du høres svært undervektig ut, og i følge din BMI på 17,7 er du undervektig! Jeg håper dette er et tulle innlegg!

Skrevet

De 200 kr du taper i veddemålet er vel investerte penger i helsa di.

Det er farlig å slanke seg når man er så tynn som du. Hvis du fortsatt har lyst å bli tynnere bør du heller ta kontakt med legen din. Evt helsesøster eller helsestasjon for ungdom.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

hvordan kan du en gang finne på å si at du er tykk når du er 168cm høy og veier 50 kilo? Jeg synes du høres svært undervektig ut, og i følge din BMI på 17,7 er du undervektig! Jeg håper dette er et tulle innlegg!

Hva er min BMI, jeg er 174, og 94 kg?:-)

Skrevet

Du er _ikke_ tjukk!

Det vil være farlig å være med på mer slanking, du må ikke finne på å gjøre det!

Da taper du din egen helse, og hva er da 200kr verdt?

Skrevet

31,04769. Du tar vekt i kg og deler det på høyden i meter ganger to.

Skrevet

Spiller vel ingen rolle, du har jo bare muskler uansett. :-)

Skrevet

31,04769. Du tar vekt i kg og deler det på høyden i meter ganger to.

Er det ikke høyde opphøyd i annen da?

Eller husker jeg feil?

Skrevet

Er det ikke høyde opphøyd i annen da?

Eller husker jeg feil?

Jo du har helt rett, jeg skrev feil, gikk kanskje litt fort:0)

Skrevet

Jo du har helt rett, jeg skrev feil, gikk kanskje litt fort:0)

Det får heller passere da *nådig*

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...