Gå til innhold

Dermalogica

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er DOL'ernes erfaringer med Dermalogicas produkter?

Verd prisen?

Skrevet

Jeg brukte en sånn rensegreie fra de før, og den var absolutt vel verdt pengene. Drøy var den også, men for en student ble det for mye å legge ut på en gang, derfor måtte jeg slutte med den.

Skrevet

Jeg brukte en sånn rensegreie fra de før, og den var absolutt vel verdt pengene. Drøy var den også, men for en student ble det for mye å legge ut på en gang, derfor måtte jeg slutte med den.

Det er snakk om å bruke rensemelken og ansiktskremen i kombinasjon med jevnlig (manuell) dyprens hos hudpleier.

Mye penger på en gang, men gir det resultater, er det definitivt verd det.

Fint å høre du sier den er drøy - det BØR den være til den prisen...:o)

Skrevet

Det er snakk om å bruke rensemelken og ansiktskremen i kombinasjon med jevnlig (manuell) dyprens hos hudpleier.

Mye penger på en gang, men gir det resultater, er det definitivt verd det.

Fint å høre du sier den er drøy - det BØR den være til den prisen...:o)

hei! Btuker rensekremen og den er veeeldig drøy, er også fornøyd med ansiktskremen og de dråpene jeg blander i den. Kremen er ikke like drøy, så det blir litt dyrt i lengden

Skrevet

hei! Btuker rensekremen og den er veeeldig drøy, er også fornøyd med ansiktskremen og de dråpene jeg blander i den. Kremen er ikke like drøy, så det blir litt dyrt i lengden

Oki.. det er litt dumt, men :(

Hvor lenge har du en sånn med krem da? (stor eller liten pakning)

Skrevet

Synes dette merket er litt udrøyt. Liker bedre Mary Kay, kjempebra produkter.

Det beste der er 3 in one. Rensekrem, peeling og ansiktsvann i ett.

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp rensegele, flaske på nesten halvliteren. Da har jeg i over ett år for 495,- (sånn ca). Kanskje til og med to år. De dyreste produktene er gjerne de drøyeste i bruk, så sånn sett behøver det ikke koste mer i lengden.

Likevel synes jeg Dermalogica er priset veldig i overkant av f.eks. Dior, Sans Soucis, Biotherm (yuck!) og alle de andre dyre merkene. Men jeg må innrømme at jeg har lyst på mer av serien, så vi får se...

Den _er_ bra, og for første gang kan jeg rense huden uten at den føles tørr som papir etterpå. Og jeg har brukt _mye_ forskjellig!

Har en fuktighetsmaske som er en opplevelse, stor tube som varer lenge.

Skrevet

Takk for innspillet :)

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp rensegele, flaske på nesten halvliteren. Da har jeg i over ett år for 495,- (sånn ca). Kanskje til og med to år. De dyreste produktene er gjerne de drøyeste i bruk, så sånn sett behøver det ikke koste mer i lengden.

Likevel synes jeg Dermalogica er priset veldig i overkant av f.eks. Dior, Sans Soucis, Biotherm (yuck!) og alle de andre dyre merkene. Men jeg må innrømme at jeg har lyst på mer av serien, så vi får se...

Den _er_ bra, og for første gang kan jeg rense huden uten at den føles tørr som papir etterpå. Og jeg har brukt _mye_ forskjellig!

Har en fuktighetsmaske som er en opplevelse, stor tube som varer lenge.

Prisen kommer jeg vel kanskje ikke unna, uansett hvilken serie jeg velger... da er det i alle fall godt å høre at folk har gode erfaringer med dette produktet.

Har aldri brukt beløp å snakke om på hudpleieprodukter, så dette er en helt ny verden for meg å forholde seg til.

Skrevet

Glemte å spørre: hva er det du foretrekker ved Mary Kay?

Skrevet

http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/178/1/38/

Vet ikke helt hva jeg skal mene om det som står der, men det er nå info du kan ta med deg... :-)

Fra StrawberryNet sine sider:

Q. Will there be any taxes/customs duties?

A. It depends on the destination. We currently ship to over 150 countries across the globe and most countries (especially the USA, Australia, Japan, South Korea) allow free trade over the internet and will not charge any customs duty whatsoever for small packages entering the country.

For the current time, we will endeavor to assist and cover in cases where duty is charged to the customers in some European countries, but we emphasize this is on a goodwill, not on an obligation basis. If you are charged customs then please collect the package, pay any fees due and then e-mail, fax or post your receipt to us and we will reimburse you.

E-mail [email protected]

Fax +852 2811 5138

Or post to:

StrawberryNET.Com

Customer Services Department

10/F Zung Fu Building

1067 King's Road

Quarry Bay

Hong Kong

IMPORTANT: Please include your order number an ALL Invalid to ensure prompt service.

http://secure.strawberrynet.com/index.aspx?target=showProduct&BrandId=513&CatgId=1

Så - det ser ut til at det er mulig å få kjøpt Dermalogica-produktene billigere enn her hjemme - uten å bli flådd av tolluvesenet...

Gjest Får ikke sove
Skrevet

Jeg unte meg en aldri så liten luksustime i en hudpleiesalong før jul. Ville ha den beste der, og det fikk jeg.

Joda, behandlingen var grei nok, men jeg har vært på tilsvarende før to ganger i mitt liv, som var langt mer behagelig.

Men, men greit nok. Dette kostet ikke så rent lite, og jeg syntes igrunn det fikk holde med det. Vedkommende hudpleier ville prakke på meg hele serien (helst) av Dermalogica.

Jeg sa nei, det får jeg tenke på isåfall. Jeg har en krem hjemme, som jeg har brukt i alle år, og som jeg mener ingenting kommer opp imot - så derfor sa jeg nei.

Takk og pris for det, for da hun lasset på meg en haug av prøver med disse Dermalogicaproduktene, OG jeg fikk prøvd dem hjemme, var jeg veldig glad for at jeg ikke hadde kjøpt noen av produktene.

Dette er forresten en billigutgave av hva de bruker under selve behandlingen i hudpleien, og det de bruker, finnes det ikke prøver på. Så derfor.

Jeg prøvde Dermalogicaproduktene allikevel, siden de skulle være så bra (gratis heldigvis, og takk og pris for at jeg ikke kjøpte dem, men tviholdt på hva jeg liker best)

De lukter jo DRITT rett og slett, og er et mareritt å ha på seg. Jeg ble kvalm og måtte ta av meg alle de medsendte prøvene, etterhvert som jeg prøvde meg frem.

YÆK, og ÆSJ for noe klin og klæsj, og det ene oppå det andre osv.

I tillegg til dette var den svært så drevne damen innen hudpleie (holdt på i 25 år) frekk nok til å spørre meg om jeg hadde tatt fettinnsprøytninger i ansiktet (Ikke botox altså, som gjør deg stram i ansiktet og lammer musklene). "Det er da ikke mulig å være skrukkefri i din alder sa hun"

Nei, det har jeg da ikke gjort sa jeg (litt smigrende også selvsagt), og hun spurte hva jeg brukte. Jeg sa det, men det var selvsagt ikke i nærheten så bra som det hun hadde å tilby.

Neivel tenkte jeg - hvis du er et eksempel på hvor bra den kremen din virker er, så er det ingen god reklame.

Puh, glad jeg ikke fikk kjøpt den illeluktende dritten der. Jeg må ha min, og den lukter ikke omtrent i det hele tatt, bare en mild herlig duft.

Skrevet

Jeg unte meg en aldri så liten luksustime i en hudpleiesalong før jul. Ville ha den beste der, og det fikk jeg.

Joda, behandlingen var grei nok, men jeg har vært på tilsvarende før to ganger i mitt liv, som var langt mer behagelig.

Men, men greit nok. Dette kostet ikke så rent lite, og jeg syntes igrunn det fikk holde med det. Vedkommende hudpleier ville prakke på meg hele serien (helst) av Dermalogica.

Jeg sa nei, det får jeg tenke på isåfall. Jeg har en krem hjemme, som jeg har brukt i alle år, og som jeg mener ingenting kommer opp imot - så derfor sa jeg nei.

Takk og pris for det, for da hun lasset på meg en haug av prøver med disse Dermalogicaproduktene, OG jeg fikk prøvd dem hjemme, var jeg veldig glad for at jeg ikke hadde kjøpt noen av produktene.

Dette er forresten en billigutgave av hva de bruker under selve behandlingen i hudpleien, og det de bruker, finnes det ikke prøver på. Så derfor.

Jeg prøvde Dermalogicaproduktene allikevel, siden de skulle være så bra (gratis heldigvis, og takk og pris for at jeg ikke kjøpte dem, men tviholdt på hva jeg liker best)

De lukter jo DRITT rett og slett, og er et mareritt å ha på seg. Jeg ble kvalm og måtte ta av meg alle de medsendte prøvene, etterhvert som jeg prøvde meg frem.

I tillegg til dette var den svært så drevne damen innen hudpleie (holdt på i 25 år) frekk nok til å spørre meg om jeg hadde tatt fettinnsprøytninger i ansiktet (Ikke botox altså, som gjør deg stram i ansiktet og lammer musklene). "Det er da ikke mulig å være skrukkefri i din alder sa hun"

Nei, det har jeg da ikke gjort sa jeg (litt smigrende også selvsagt), og hun spurte hva jeg brukte. Jeg sa det, men det var selvsagt ikke i nærheten så bra som det hun hadde å tilby.

Neivel tenkte jeg - hvis du er et eksempel på hvor bra den kremen din virker er, så er det ingen god reklame.

Puh, glad jeg ikke fikk kjøpt den illeluktende dritten der. Jeg må ha min, og den lukter ikke omtrent i det hele tatt, bare en mild herlig duft.

Hva er din favoritt da?

Gjest Får ikke sove
Skrevet

Hva er din favoritt da?

Min og bare min. Neida:), men det er ikke sikkert at den passer til alle hudtyper, selv om den er omtalt som verdens beste krem.

EA selvsagt, og min spesielle innenfor der igjen. Men alle disse kremene er unike.

Min mor har føflekk-kreft, (godartet heldigvis) - den skal fjernes og det blir endel å ta. Men, før vi fikk resultatet kjøpte jeg salven til EA og gav henne. Den heter Eight Hour Cream Skin Protectant, og flekken ble bedre i løpet av få dager.

Selvsagt er ikke dette nok, den må fjernes kirurgisk, men nå er den ikke hard vond og en skallete tykk flekk, men er myk, flat og frisk rød.

Legen sa det var greit at hun fortsatte å bruke den til flekken var fjernet. Hun hadde den med for å spørre og å vise.

Jeg hadde mine mistanker om hva det var med min mor, men siden ALT tar så lang tid, og jeg vet at denne salven er super på såre lepper, sprukken hud, overflatesår og ja - det meste, så var det verdt å prøve.

Nå snakker jeg selvsagt om en annen type av denne serien, enn selve ansiktskremen jeg bruker.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Min og bare min. Neida:), men det er ikke sikkert at den passer til alle hudtyper, selv om den er omtalt som verdens beste krem.

EA selvsagt, og min spesielle innenfor der igjen. Men alle disse kremene er unike.

Min mor har føflekk-kreft, (godartet heldigvis) - den skal fjernes og det blir endel å ta. Men, før vi fikk resultatet kjøpte jeg salven til EA og gav henne. Den heter Eight Hour Cream Skin Protectant, og flekken ble bedre i løpet av få dager.

Selvsagt er ikke dette nok, den må fjernes kirurgisk, men nå er den ikke hard vond og en skallete tykk flekk, men er myk, flat og frisk rød.

Legen sa det var greit at hun fortsatte å bruke den til flekken var fjernet. Hun hadde den med for å spørre og å vise.

Jeg hadde mine mistanker om hva det var med min mor, men siden ALT tar så lang tid, og jeg vet at denne salven er super på såre lepper, sprukken hud, overflatesår og ja - det meste, så var det verdt å prøve.

Nå snakker jeg selvsagt om en annen type av denne serien, enn selve ansiktskremen jeg bruker.

EA? Aldri hørt om det jeg. Forkortelse for noe? Hvor får du kjøpt denne serien og er den veldig dyr?

Jeg er bestandig åpen for gode forslag om nye kremer.

Er den forresten garantert fri for skadelige tilsetningsstoffer? Slikt som blir tatt opp av kroppen gjennom huden.

Gjest rutangis netu
Skrevet

http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/178/1/38/

Vet ikke helt hva jeg skal mene om det som står der, men det er nå info du kan ta med deg... :-)

Hvis Kvinneguiden skal ha sine prosenter,s om det står at de skal få, så må jo det bli dyrere for kundene å bestille derfra? De skal jo tydeligvis bare formidle bestillingene. Og den laterlige lojalitetsrabatten da! Fra 1%! Så øker det med 1% pr kjøp HVIS du husker å bestille fra samme emailadresse. Det var dårlig. Måtte opp i over 20 kjøp for å få en noenlunde rabatt, og den var bare 10 eller 20% (husker ikke helt).

Skrevet

EA? Aldri hørt om det jeg. Forkortelse for noe? Hvor får du kjøpt denne serien og er den veldig dyr?

Jeg er bestandig åpen for gode forslag om nye kremer.

Er den forresten garantert fri for skadelige tilsetningsstoffer? Slikt som blir tatt opp av kroppen gjennom huden.

Elizabeth Arden antar jeg, skjønt jeg har null - absolutt null - peil på sånt.

Skrevet

Oki - veldig greit å lese erfaringer som ikke er så bra også - gir meg litt mer helhetlig inntrykk det. Jeg er ikke enig i det du sier med lukten da, men det antar jeg er en smakssak. (Nå vet jeg heller ikke hvilke av produkten du prøvde, selvsagt.)

Hudpleieren du var hos må jo være passe teit som "erter på seg" kunden sin - ryktet er jo alfa og omega i den bransjen der...

Skal ikke til hudpleieren for å ha det behagelig jeg da - tvert imot, så regner jeg med at dét blir en utholdenhetsprøve...

Skal jeg ha meg en "luksustime" bestiller jeg heller aromaterapi hos en bekjent - da vet jeg jeg får det behagelig :)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...