Gå til innhold

Dermalogica

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte å spørre: hva er det du foretrekker ved Mary Kay?

Jeg er ganske ny med å bruke Mary Kay, men litt har jeg prøvd. Jeg var på vinterferie på et hotell og der var det to damer som demonstrerte disse produktene. Vi var 8 damer som fikk et par timers hudpleiekurs. Vi prøvde en god serie på den ene håndflaten og det var helt utrolig hvor stor forskjellen var etterpå. Altså på den som ble behandlet og den det ikke ble gjort noe på.

Nå fikk jeg tilbud før jul om 20% avslag og kjøpte meg ei startpakke. Det var den 3 in one. Rensekrem med peelingeffekt og rensevannfunksjonen er inkludert. Veldig effektiv på den korte stunden jeg har brukt den. Likeledes fulgte det med to serum, et for dag og et for natt. Til slutt en krem, kombinert dag og nattkrem. Etter kort tid med disse produktene har huden min blitt veldig glatt og fin. For alt dette ga jeg noe over 1200kr. synes ikke det var så ille, det står igjen å se hvor lenge dem varer da.......men er forholdsvis store tuber/flasker.

Gjest papirtiger
Skrevet

Dermalogica er det beste som finnes. Mye bedre enn frisørmerker.

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvis Kvinneguiden skal ha sine prosenter,s om det står at de skal få, så må jo det bli dyrere for kundene å bestille derfra? De skal jo tydeligvis bare formidle bestillingene. Og den laterlige lojalitetsrabatten da! Fra 1%! Så øker det med 1% pr kjøp HVIS du husker å bestille fra samme emailadresse. Det var dårlig. Måtte opp i over 20 kjøp for å få en noenlunde rabatt, og den var bare 10 eller 20% (husker ikke helt).

Nei, det blir ikke dyrere å bestille fra kvinneguidens link.

Skrevet

Oki.. det er litt dumt, men :(

Hvor lenge har du en sånn med krem da? (stor eller liten pakning)

liten tube, koster vel 400 kr eller 395, har den ca 2 mnd

Skrevet

liten tube, koster vel 400 kr eller 395, har den ca 2 mnd

liten...hvor mange ml?

Skrevet

Elizabeth Arden antar jeg, skjønt jeg har null - absolutt null - peil på sånt.

Det er nok Elizabeth Arden ja, for de har en "8 hour cream".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...