Gå til innhold

Tragedien i Asia - Kronerulling på DOL

Anbefalte innlegg

Skrevet

300 sendt herfra - har (foreløbig) ikke mer på den kontoen som jeg har nettbank på....

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Grip

25

• citoyen

7

• Gemini

5

• flisa

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg får telle, siden Grip ikke ser ut til å ha stått opp ennå...

Skrevet

Jeg får telle, siden Grip ikke ser ut til å ha stått opp ennå...

om jeg teller med innlegget som ble skrevet mens jeg skrev det forrige

Skrevet

300 sendt herfra - har (foreløbig) ikke mer på den kontoen som jeg har nettbank på....

Har overført 500 kroner

Skrevet

om jeg teller med innlegget som ble skrevet mens jeg skrev det forrige

.

Skrevet

Straks i mål!

Men vi skal jo ikke stoppe der ...

Å nei, nå ser vi hvor langt det er mulig å komme! (30000?)

Skrevet

foreløpig ingen respons fra bokstavbarnas forum. får håpe at noen av brukerne der også er innom åpent forum og melder seg på her.

Skrevet

Uff.. jeg er skikkelig blakk nå, men vil jo bidra med litt... Har kontantkort, går det an å ringe fra det og gi 100 kr?

Kontoen min er tom... har noe cash, og det må jeg leve av selv til 15.01, men regner med det går an å støtte da og?? Dette er ikke fikset på en to tre....

Grusomt...

Skrevet

Uff.. jeg er skikkelig blakk nå, men vil jo bidra med litt... Har kontantkort, går det an å ringe fra det og gi 100 kr?

Kontoen min er tom... har noe cash, og det må jeg leve av selv til 15.01, men regner med det går an å støtte da og?? Dette er ikke fikset på en to tre....

Grusomt...

Har du ikkje fasttelefon? Rekninga kjem jo ikkje enda... ;-)

Skrevet

500 fra meg også, skal nedover i en mnd fra midten av februar..., blir nok en annen type ferie enn vi regnet med.

Tenkte kanskje vi skulle prøve å komme i kontakt med et eller annet prosjekt vi kunne være med på, for å være litt til nytte de ukene.

Tankene går til alle som savner noen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...