Gå til innhold

Tragedien i Asia - Kronerulling på DOL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj... "Vi satser på Røde Kors" minsann! Eg har gitt 100,- til Unicef og 200,- til Caritas.

Kan det tellast med blant DOL-bidrag også?

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Grip

25

• citoyen

7

• Gemini

5

• flisa

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Oj... "Vi satser på Røde Kors" minsann! Eg har gitt 100,- til Unicef og 200,- til Caritas.

Kan det tellast med blant DOL-bidrag også?

Selvsagt.

Skrevet

Ikke verst. Håper det kommer til nytte.

500,- herfra, selv om målet på 10.000 er nådd.

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg har ringt inn 1000,- herfra.

(vet ikke om di kan telles med her, da jeg gjorde det før jeg så innlegget på dol)

Skrevet

500,- herfra, selv om målet på 10.000 er nådd.

Ingen grunn til at det skal stoppe på 10.000 :-)

Fortsatt god jul til deg forresten!

Skrevet

Jeg har ringt inn 1000,- herfra.

(vet ikke om di kan telles med her, da jeg gjorde det før jeg så innlegget på dol)

Selvsagt teller det, hver krone som blir ringt eller sendt inn på andre måter teller for de det rammer! Og det med kronerulling her var vel mest for å "pushe" folk igang vil jeg tro. Pengene kommer forhåpentligvis fram til de som trenger de mest uansett.

Skrevet

Hei, grip. Flott at du oppmuntrer til dette. Tror folk gir det de kan overalt.

Selv har jeg bursdag i dag og gir det jeg har fått...

Gjest sussilei
Skrevet

Har gitt 500 kroner til Kirkens Nødhjelps katastrofekonto allerede, men nå gir jeg 500 kroner til Røde Kors også. Så kan du velge om du vil regne 500 eller 1000 kroner i dol-potten :)

Skrevet

Har man sluttet å telle?

Jeg klarte ikke å bestemme meg, så jeg ringte en gang til Røde Kors, en gang til Unicef og en gang til Kirkens nødhjelp.

Skrevet

Sorry, så ikke at du hadde en tråd her før nå. Legg til 5000 fra meg. 500 er ikke mere enn du betaler for tennplugger til Beemern.

Up the ante!

Skrevet

Har man sluttet å telle?

Jeg klarte ikke å bestemme meg, så jeg ringte en gang til Røde Kors, en gang til Unicef og en gang til Kirkens nødhjelp.

Ja, men vi satser på at en eller annen tar seg av tellejobben.

Gjest josefine 1
Skrevet

*Holder tunga rett i munnen*

:o)

pengene til raketter og annet til i morgen er herved betalt til Asia.

Skrevet

pengene til raketter og annet til i morgen er herved betalt til Asia.

wow - trodde først du hadde satt inn 20550 før jeg så hvilken tråd du skrev i! hehe

Hadde vært litt av en fest å avlyse!

Gjest josefine 1
Skrevet

wow - trodde først du hadde satt inn 20550 før jeg så hvilken tråd du skrev i! hehe

Hadde vært litt av en fest å avlyse!

:o)

tenkte jeg skulle hjelpe "bokholderen" med tellingen :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...