Gå til innhold

Snus og dens effekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker at hver gang jeg tar meg snus så blir jeg helt borte og mye gladere.

Hva med dere andre som bruker snus?

Skrevet

Well, bruk av snus kan jo føre til at du en dag blir borte for godt, uten at det dermed er sagt at det gleder meg.

At snusere ser ut som apetryner der de måper rundt med klysa i overleppa er en ting, men når de flirer med gugga rennende nedover flabben, da strekker ikke engang farsfølelsene til.

Men, men, røykere og snusere er også mennesker, bare ikke så lenge.

Skrevet

Well, bruk av snus kan jo føre til at du en dag blir borte for godt, uten at det dermed er sagt at det gleder meg.

At snusere ser ut som apetryner der de måper rundt med klysa i overleppa er en ting, men når de flirer med gugga rennende nedover flabben, da strekker ikke engang farsfølelsene til.

Men, men, røykere og snusere er også mennesker, bare ikke så lenge.

Hehehhee. Så sant, så sant.

Skrevet

Bruk nå endelig ikke snus på daten din, det er skikkelig turnoff!

Skrevet

Bruk nå endelig ikke snus på daten din, det er skikkelig turnoff!

Hehehhe

Skal ikke det da. Men jeg lurer bare på hvorfor det er slik at jeg blir i knallhumør av det?

Skrevet

Hehehhe

Skal ikke det da. Men jeg lurer bare på hvorfor det er slik at jeg blir i knallhumør av det?

Det vet jeg ikke. Jeg bruker ikke snun.

Skrevet

Blir litt svimmel og litt "full". Vet ikke om jeg blir så mye gladere, men ikke tristere heller. Litt småruset bare. :P

(Bruker det sjelden jeg, da)

Det er nikotinet som gir "rusopplevelsen", tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...