Gå til innhold

Hvem eier bilen???

Anbefalte innlegg

Gjest alive&kicking
Skrevet

Om du fikk svaret på "svar til meg" . så er eneste mulighet at du er deMona.

Det kommer også ann på hvor svaret ligger. Blir det liggende under mitt nick så får jeg svaret. Det er bare å se på tråden det, så ser du at svaret liggert midt i mellom to innlegg fra meg.

Gjest politibetjenten
Skrevet

De kan oppgi hvem som eier bilen og de har døgnåpent. De kan og hjelpe deg med tauing. Dersom plassen er din kan du begjære bilen fjernet.

Skrevet

Det kommer også ann på hvor svaret ligger. Blir det liggende under mitt nick så får jeg svaret. Det er bare å se på tråden det, så ser du at svaret liggert midt i mellom to innlegg fra meg.

Du må jo selv se at favn sitt svar ikke ligger under ditt - det ligger jo rett under hovedinnlegget.

Skrevet

Du får ikke opp det svaret i lista di med mindre du også er deMona. Du får nemlig ikke opp alle svarene i tråden, kun de som er _direkte_ svar på dine innlegg.

Gjest alternativius
Skrevet

Jeg er ikke det og jeg aner ikke hvorfor jeg fikk det svaret på min side. Jeg har ikke noe problem med å innrømme om jeg bruker flere nick, men akkurat denne gangen har jeg ikke gjort det. Spiller liten rolle for meg om du tror meg eller ikke. Jeg kjenner fakta.

Du kan ikke nekte på det. Det er bare til å spørre Webmaster det.

Gjest alive&kicking
Skrevet

Du kan ikke nekte på det. Det er bare til å spørre Webmaster det.

Jo det kan jeg vel nekte for! Jeg ER ikke DeMona og har nå sendt spørsmål om hvorfor jeg får svarene som er ment for denne personen.

Hvem i all verden er du som provoserer meg så inni hesteræva med å si at jeg er han eller henne?

Gjest alive&kicking
Skrevet

Du får ikke opp det svaret i lista di med mindre du også er deMona. Du får nemlig ikke opp alle svarene i tråden, kun de som er _direkte_ svar på dine innlegg.

Jeg er IKKE DeMOna, uansett hva dere tror om det. Har sendt spørsmål til webmaster. Ikke det at det bryr meg hva dere tror, men ble rett og slett nysgjerrig selv.

Gjest alive&kicking
Skrevet

Så om jeg svarer på dette innlegget som er ditt så får ingen andre det opp på sin personlige side? Tester det nå jeg....og så håper jeg at f.eks. Flisa kan se etter om hun har fått svaret på sin side. Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg får andres svar og jeg tuller IKKE:

Skrevet

Jo, jeg fikk også et svar som ikke var til meg. Jeg tror det er noe tull her etter at dol var nede en stund. Jeg har nettopp skrevet til webmaster om det.

Skrevet

Så om jeg svarer på dette innlegget som er ditt så får ingen andre det opp på sin personlige side? Tester det nå jeg....og så håper jeg at f.eks. Flisa kan se etter om hun har fått svaret på sin side. Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg får andres svar og jeg tuller IKKE:

Jeg tror deg, jeg opplevde nemlig det samme i går.

Men flisa vil nok mest sannsynlig ikke få svaret ditt på sin side, for det er ikke slik det skal fungere.

Gjest alive&kicking
Skrevet

Men flisa vil nok mest sannsynlig ikke få svaret ditt på sin side, for det er ikke slik det skal fungere.

THANK YOU!

Gjest alive&kicking
Skrevet

Thank you, men når det er sagt så tror vel Flisa og alle de andre at jeg også er deg????

Skrevet

Thank you, men når det er sagt så tror vel Flisa og alle de andre at jeg også er deg????

Det kommer de ikke til å tro.

Skrevet

Ser Cecily også har opplevd det du sier, men når alt funker som det skal så er det kun jeg som skal få opp svarene på mine innlegg på min svar-liste ja. Altså er det kun _du_ og ingen annen som skal få dette svaret opp på din liste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...