Gjest Mauritius-venn Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Har hørt nevnt Seychellene, Madagaskar og Kenyakysten i nyhetene, men ikke et pip om lille Mauritius langt ute i Det Indiske Hav. Noen som har fått med seg om de har blitt berørt i særlig grad? Søk har ikke gitt resultat. 0 Siter
flisa Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Har ikke hørt noe om det. Har naboer derfra jeg. 0 Siter
Gjest Mauritius-venn Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Har ikke hørt noe om det. Har naboer derfra jeg. Er naboene dine fra Mauritius? Kan du ikke spørre dem ved leilighet om de vet noe da? De har sikkert undersøkt hvordan det står til med 'øya si', mener jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Er naboene dine fra Mauritius? Kan du ikke spørre dem ved leilighet om de vet noe da? De har sikkert undersøkt hvordan det står til med 'øya si', mener jeg. Jo, skal det" :=9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.