Gjest bostøtte Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Jeg har søkt om bostøtte, og det skal visst være måndelig utbetaling. Noen som vet når bostøtten blir utbetalt i januar? 0 Siter
Gjest emk Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 den kommer i førsten av januar... 0 Siter
flisa Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 tror ikke det er månedlig utbetaling - mener bestemt det er en gang pr. kvartal. 0 Siter
tiliti Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 tror ikke det er månedlig utbetaling - mener bestemt det er en gang pr. kvartal. Men de skiftet bestemt om på det nettopp, hehe. Var da det ble slik at man fikk bostøtte august, september, oktober, november og .. januar. De hoppet over desember, men det tror jeg er det regjeringen snakker om i avisene .. at de gjør noe ekstra for de fattige familiene i jula :-) 0 Siter
flisa Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Men de skiftet bestemt om på det nettopp, hehe. Var da det ble slik at man fikk bostøtte august, september, oktober, november og .. januar. De hoppet over desember, men det tror jeg er det regjeringen snakker om i avisene .. at de gjør noe ekstra for de fattige familiene i jula :-) Hehe, gjør de noe EKSTRA ved å IKKE gi bostøtte i desember? GLUUUUPT! :=) 0 Siter
tiliti Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Hehe, gjør de noe EKSTRA ved å IKKE gi bostøtte i desember? GLUUUUPT! :=) Ja, de vet virkelig å snakke for seg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.