Gjest Timari Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 har digitaltv og får dermed inn NRK tegnspråk. Men jeg vil jo gjerne se tolken sammen med resten av programmet. altså få inn to bilder på en gang. Hørt at det kan gjøres med hvordan? Må jeg gå til anskaffelse av to tv'er eller? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Du må enten ha TV med "bilde-i-bilde-funksjon" eller to TV'er... 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Du må enten ha TV med "bilde-i-bilde-funksjon" eller to TV'er... hvorfor får man tv med bilde-i-bilde funksjon? 0 Siter
flisa Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 hvorfor får man tv med bilde-i-bilde funksjon? Vi har det på en av knappene ved siden av text-tv-knappen - 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 hvorfor får man tv med bilde-i-bilde funksjon? Du må altså kjøpe en TV som har slik funksjon. Det har vært på markedet noen år. Da kan man se på flere kanaler samtidig (iallefall minst to). Vet ikke helt om jeg forstod spm ditt rett, så gi beskjed om det var noe annet du egentlig lurte på ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.