Gå til innhold

Gi rakettpenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har registrert kronerullingen til Øst Asia. Jeg vil i tilegg oppfordre folk til å holde seg unna glad rakettoppskyting i år. Det virker feil,synes jeg. Send heller "rakettpengene" via Røde Kors til katastrofeområdene!

Skrevet

Bra initiativ, selv om det var Sør som kom med denne ideen først, tror det var for 2 dager siden.

Gjest anti rakett
Skrevet

Vel,nå bruker jeg aldri penger på raketter. Har så god utsikt over hele byen at jeg får hele showet gratis!. Men kan jo kalle det noe annet? Matpenger?

Skrevet

Godt forslag, kan jo bli noen kroner på de som virkelig trenger det:-)

....og så kan jo VI også spare noen kroner på alle som får alvorlige skader pga kombinasjanen tullinger/fyrverkeri.

Gjest Underskrift
Skrevet

Vil bare minne om rødekors sin hjelpetelefon. 100.- per samtale.

820 43000

Jeg har ringt. bidra dere også davel:o)

I år blir det ingen raketter for min del, kun en høy telefonregning, men det er det jammen meg verdt vil jeg tro.

Skrevet

Vil bare minne om rødekors sin hjelpetelefon. 100.- per samtale.

820 43000

Jeg har ringt. bidra dere også davel:o)

I år blir det ingen raketter for min del, kun en høy telefonregning, men det er det jammen meg verdt vil jeg tro.

Har også ringt.

Skrevet

Har ikke kjøpt nyttårsraketter på over 10 år. Her i huset holder det lenge med ei pakke stjerneskudd.

Gjest Dere lurer ikke meg
Skrevet

Bra initiativ, selv om det var Sør som kom med denne ideen først, tror det var for 2 dager siden.

Send raketter. Det er jo krig flere plasser dernede.

Flere av dere som er så sinte på krigerske muslimer, blodtørstige negre og lignende har nå plutselig blitt de rene Jeanne d'arcer.

Hykleriet lenge leve.

Hurra!

Skrevet

jeg kjøper aldri raketter, men jeg har gitt til leger uten grenser

Skrevet

Send raketter. Det er jo krig flere plasser dernede.

Flere av dere som er så sinte på krigerske muslimer, blodtørstige negre og lignende har nå plutselig blitt de rene Jeanne d'arcer.

Hykleriet lenge leve.

Hurra!

Har du røyka rakettene dine? :)

Skrevet

Muig det blir litt feil å sende opp raketter; MEN man gjør jo det ellers selv om mange land er i krig. Vi har mer enn god nok råd til å gi så det monner i tillegg til å kjøpe en pakke raketter til kr 500,-.

Skrevet

Har du røyka rakettene dine? :)

tror nok h*n har røykt mer enn rakettene;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...