Gjest Brent barn... Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 ... droppe å kjøpe alkohol til nyttårsaften å heller sende pengene til Røde Kors slik man oppfordres til når det gjelder fyrverkeri?! Hadde blitt ganske mye det også kan jeg tenke meg! 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Det skal jeg jammen gjøre. Drikker jo ikke noe alkohol uansett. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Det skal jeg jammen gjøre. Drikker jo ikke noe alkohol uansett. Ja, skulle bli en knapp hundrelapp til herfra(runder opp til 100), alle monner drar heter det! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 ...hvorfor kan ikke alle røykerne, dvs. de som har som forsett å slutte, regne ut hvor mye de ville røkt for frem til de var avvendt, og heller sendt disse pengene nedover? Herregud, Norge blir jo en helsenasjon på naturkatastrofer! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 ...hvorfor kan ikke alle røykerne, dvs. de som har som forsett å slutte, regne ut hvor mye de ville røkt for frem til de var avvendt, og heller sendt disse pengene nedover? Herregud, Norge blir jo en helsenasjon på naturkatastrofer! Og nyttårsslankerne kan sende nedover penger tilsvarende den maten de skal slutte å spise... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.