Gå til innhold

Hvorfor ikke ...

Gjest Brent barn...

Anbefalte innlegg

Gjest Brent barn...
Skrevet

... droppe å kjøpe alkohol til nyttårsaften å heller sende pengene til Røde Kors slik man oppfordres til når det gjelder fyrverkeri?!

Hadde blitt ganske mye det også kan jeg tenke meg!

Skrevet

Det skal jeg jammen gjøre. Drikker jo ikke noe alkohol uansett.

Skrevet

Det skal jeg jammen gjøre. Drikker jo ikke noe alkohol uansett.

Ja, skulle bli en knapp hundrelapp til herfra(runder opp til 100), alle monner drar heter det!

Skrevet

...hvorfor kan ikke alle røykerne, dvs. de som har som forsett å slutte, regne ut hvor mye de ville røkt for frem til de var avvendt, og heller sendt disse pengene nedover?

Herregud, Norge blir jo en helsenasjon på naturkatastrofer!

Skrevet

...hvorfor kan ikke alle røykerne, dvs. de som har som forsett å slutte, regne ut hvor mye de ville røkt for frem til de var avvendt, og heller sendt disse pengene nedover?

Herregud, Norge blir jo en helsenasjon på naturkatastrofer!

Og nyttårsslankerne kan sende nedover penger tilsvarende den maten de skal slutte å spise...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...