Gå til innhold

Bali? Flom...

Gjest Noen som vet

Anbefalte innlegg

Gjest Noen som vet
Skrevet

Indonesia snakker de jo om, men Indonesia består jo av uendelig mange øyer. Bl.a. Bali. Noen som vet om de ble rammet? Hadde jo den bombetragedien bare for et par år siden.

Skrevet

Den ligger vel i le bak andre øyer (Sumatra), vil jeg tro.

Vi ville helt sikkert hørt hvis den var blitt rammet.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Den ligger vel i le bak andre øyer (Sumatra), vil jeg tro.

Vi ville helt sikkert hørt hvis den var blitt rammet.

Med vennlig hilsen

Det samme gjelder også for Singapore håper jeg?

Skrevet

Det samme gjelder også for Singapore håper jeg?

Ja, jeg tror nok vi ville lest en linje eller to om Singapore hadde blitt rammet. ;-)

Malaysia (og Singapore) ligger på andre siden av Sumatra fra området der skjelvet var, så de ble ikke truffet.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ja, jeg tror nok vi ville lest en linje eller to om Singapore hadde blitt rammet. ;-)

Malaysia (og Singapore) ligger på andre siden av Sumatra fra området der skjelvet var, så de ble ikke truffet.

Med vennlig hilsen

Har lest på vg.no at 60 mennesker døde i Malaysia. Ikke et stort antall i denne sammenheng. Men som du sier, vi hadde vel kunnet lese om hendelser og/eller døde i Singapore også.

Skrevet

Hei,

VG har et kart over området også:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=260356

Jeg vet, men det i seg selv sier jo ikke noe. Folk har dødd så langt unna som Tanzania og Somalia.

Men jeg får bare satse på at "no news is good news" akkurat i dette tilfellet. Håper å få se igjen kollegaen min som er på juleferie i hjemlandet sitt, Singapore...

Skrevet

Jeg vet, men det i seg selv sier jo ikke noe. Folk har dødd så langt unna som Tanzania og Somalia.

Men jeg får bare satse på at "no news is good news" akkurat i dette tilfellet. Håper å få se igjen kollegaen min som er på juleferie i hjemlandet sitt, Singapore...

Hei,

Jo, men hvis du ser på kartet så ligger Somalia og Tanzania med "fritt hav" imellom. Singapore er helt skjermet av både Sumatra og Malaysia. Selve skjelvet var jo vest av Sumatra.

Det er helt sikkert OK med din kollega.

Med vennlig hilsen

Skrevet

På bali merket de ikke noe , annet enn at vannet forsvant fra stranda. Dette ifølge kjente som bor der .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...