Gå til innhold

kalde føtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fryser sånn på føttene, særlig når jeg ligger og skal sove. hjelper ikke med ullsokker og teppe. råd?

Skrevet

Varmelaken og varmeflaske!

"The Continentals have a sex-life. The English have a hot water bottle."

;-)

Med vennlig hilsen

Gjest rutangis netu
Skrevet

Massasje hjelper. Varme forbad. Varmesalve. Ullsokker hjelper meg. Varmeflaske.

Skrevet

"The Continentals have a sex-life. The English have a hot water bottle."

;-)

Med vennlig hilsen

...then I`m English...:)

Skrevet

Jeg stikker tærne foran en varmevifte 5-10 minutter før jeg skal sove. Rett inn under dyna. Da holder de seg varme.

Hvis det er umulig blir det varmeflaske (eller i nødens stund halvlitersflasker med varmt vann, og en sokk tredd rundt).

Skrevet

Jeg har lest at naturmedisinen Ginko Bilboa (?) hjelper mot kalde hender og føtter. Kjøpes i helsekost, på apotek og i velassorterte dagligvarebutikker.

Skrevet

Varmepute. Det bruker jeg av og til. Hell på varmt vann, og ha varme føtter...

Skrevet

i dag blir det ut å kjøpe varmeflaske. hvor selger de det?

Gjest rutangis netu
Skrevet

Apotek, helsekost

Gjest den ekte noor
Skrevet

Her i byen selger de det på apotekene flere plasser.

Skrevet

Her i byen selger de det på apotekene flere plasser.

Varmeflasker kjøpes på apoteker. Du kan til og med kjøpe varmeflaske med bamse utenpå! :-)

(Men de er ganske upraktisk altså, for bamsen blir lett våt når du fyller på vann).

Jeg har brukt varmeflaske i alle år, både for menssmerter og for å holde varmen på kalde vinternetter. En meget bra oppfinnelse!

NB! Husk at vannet aldri må være kokvarmt når du heller det i! Da kan gummien sprekke. Ha i kaldt vann først.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Glemte forresten å nevne varmepute. Enklere enn varmeflaske. Varmes i mikron. Clas Ohlson har slike (hadde i fjor iallefall) til 149,-. Ellers får du det hos bandagister (sykepleieartikler) og kanskje på apotek/helsekost. Holder varmen lenge. Bruker det for menssmerter særlig, og vond nakke. Men den holder seg varm i timer under dyna hvis du legger den ved bena.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...