Gjest foti Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 jeg fryser sånn på føttene, særlig når jeg ligger og skal sove. hjelper ikke med ullsokker og teppe. råd? 0 Siter
Sør Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Varmelaken og varmeflaske! "The Continentals have a sex-life. The English have a hot water bottle." ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Massasje hjelper. Varme forbad. Varmesalve. Ullsokker hjelper meg. Varmeflaske. 0 Siter
MsSophie Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 "The Continentals have a sex-life. The English have a hot water bottle." ;-) Med vennlig hilsen ...then I`m English... 0 Siter
tiliti Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Jeg stikker tærne foran en varmevifte 5-10 minutter før jeg skal sove. Rett inn under dyna. Da holder de seg varme. Hvis det er umulig blir det varmeflaske (eller i nødens stund halvlitersflasker med varmt vann, og en sokk tredd rundt). 0 Siter
Gemini Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Jeg har lest at naturmedisinen Ginko Bilboa (?) hjelper mot kalde hender og føtter. Kjøpes i helsekost, på apotek og i velassorterte dagligvarebutikker. 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Varmepute. Det bruker jeg av og til. Hell på varmt vann, og ha varme føtter... 0 Siter
Gjest foti Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 i dag blir det ut å kjøpe varmeflaske. hvor selger de det? 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 i dag blir det ut å kjøpe varmeflaske. hvor selger de det? Apotek, helsekost 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 i dag blir det ut å kjøpe varmeflaske. hvor selger de det? Her i byen selger de det på apotekene flere plasser. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Her i byen selger de det på apotekene flere plasser. Varmeflasker kjøpes på apoteker. Du kan til og med kjøpe varmeflaske med bamse utenpå! :-) (Men de er ganske upraktisk altså, for bamsen blir lett våt når du fyller på vann). Jeg har brukt varmeflaske i alle år, både for menssmerter og for å holde varmen på kalde vinternetter. En meget bra oppfinnelse! NB! Husk at vannet aldri må være kokvarmt når du heller det i! Da kan gummien sprekke. Ha i kaldt vann først. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 i dag blir det ut å kjøpe varmeflaske. hvor selger de det? Glemte forresten å nevne varmepute. Enklere enn varmeflaske. Varmes i mikron. Clas Ohlson har slike (hadde i fjor iallefall) til 149,-. Ellers får du det hos bandagister (sykepleieartikler) og kanskje på apotek/helsekost. Holder varmen lenge. Bruker det for menssmerter særlig, og vond nakke. Men den holder seg varm i timer under dyna hvis du legger den ved bena. 0 Siter
Gjest prøv dunsokker :) Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 jeg bruker såkalte dunsokker (nederst på siden): http://www.svegourmet.no/v1.1/varer.php?id=93 og jeg kjøpte de på coop obs til 59 kr! de er varme og har sånn skligreie under så bruker de inne når det er kaldt også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.